Reply on: aquila #68346:
Práve preto, lebo BA je krpata.
Nefandi si, že tú električku dostaneš pod zem rovno z mosta ešte pred cestou - je tam sklon a to veľký.
Ale pešia zóna nebráni električkám - sám si to pri obchodnej uviedol.
Okrem toho - na námestí SNP Nikdy (!!!) nebude pešia zóna, pretože je nevyhnutný vjazd do takých budov ako napríklad min. kultúry, či hlavná pošta (kopec kancelárií a obchodov). Že bude možno nepriechodzie ku kamennému námestiu je druhá vec - no tú tranzitnú dopravu cez SNP treba niekam odviesť, takže to odnesú okolité ulice...
Koľaje pod SNP dáš pod zem a na jeho úpätí budeš vyliezať s traťou na obchodnú a do tunela ? - Nichšt mógliš ! Je tam 52,0 ‰ sklon trate !
No a riešenie špitálskej si nedokážem predstaviť - preto som ten ťunel posúval až na Trnavské.
O novom moste nechcem veľmi polemizovať. Zámer sa dá zrealizovať aj bez momentálneho napojenia Petržalky.
Na rozdiel od Starého mosta - Štúrovej - odkiaľ povedie už len pomalodrážna električka bez reálnej vízie sa mi tunel pod Staromestskou zdá reálnejší.
Tie vjazdy tam nie je kde urobiť - a vedia to aj na magistráte.
aquila
len cast trate od namestia SNP po kamenne.
spitalska by bola tiez OK keby vola ciastocne pod zemou a najlepsie lepsie prepojit tuto cast trate cez americke namestie s tratou okolo STU (tusim karvasova to je )
IAD by bola povolena len v smere ako teraz teraz po spitalskej cez kamenne a cez sturovu.
a kopat sa uplne vsade nebude a ani teoreticky.
a ist pod zemou z hlavnej cez stefanikovu az po staromestku je utopia. mierko by sa muselo uz joo hodne podkopat ... detto ist pod sancovu nejako nema moc zmysel.