Reply on: jandro #68270:
Zamyslime sa nad tým, že ako často jazdia nákladné vlaky cez zvaračák....?myslím, že jedna "lokálka" dva krát za hodinu tam veľký bordel nenarobí...alebo áno, len to by už chcelo synchronizáciu semaforov z bajkalskej-vajnorskej aby čakajúce autá na vlak nenarobili zápchu a tak, ale to je nad moje sily aby som nad tým filozofoval
KLF
Skoda, ze ich nie je viac a aj kratke verzie (ciste trolejbus Skoda 24Tr). Bratislave by pomohli popri existujucich 14tr a 15tr.
Ujasnime si ale ten motor a teda aj to, co je duobus. Ja som bol doteraz v tom, ze tato 25Tr ma dieselagregat, ktory vyraba elektrinu a ta pohana elektromotory vozidla. No a pod skutocnym duobusom zas rozumiem vozidlo, ktore ma oba plnohodnotne motory (cize aj sprevodovany diesel).
No a nakolko toto vraj nie su duobusy, tak ako to teda je ?