Reply on: KLF #67212:
"nejaký občan" nie len tak nejaký. Občania ktorí sú váženejší, majú potrebné stranícke tričko a preto tam kde bývajú treba dodržiavať nadštandartné životné prostredie. My všetci beusáci pevne veríme, že hneď po komunálnych volbách bude odvolané celé neschopné - skorumpované vedenie, ktoré za 8. rokov pôsobenia priviedlo MHD na pokraj kolapsu - respektíve kolaps tu je / hromadné výpovede vodičov /. Terajšie vedenie aj s mestkými poslancami mali záujem predovšetkým o vlastný prospech. Dúfame / po volbách / že si našu prácu konečne začnu vážiť morálne ale predovšetkým ju aj dostatočne platovo ohodotia a konečne nebudeme pre nové vedenie DP len odpad.
teraz tam aj tak MHD nechodi kvoli vyluke
fobust
(next week), tak napíšem niečo podrobnejšie, mám tam veľa vecí v počítači, tuším som to aj rozpísal. S konkrétnymi hodnotami výkonov. Viem že trolejbusy sa delia na:
1. Trolejbusy závislé na dodávke el. energie z troleja.
2. Trolejbusy s núdzovým dojazdom - spravidla z batérie - dojazd do 5 km pri rýchlosti cca 15 km/h - môžu obísť poškodený úsek trolejového vedenia, prípadne dopravnú nehodu, nič viac.
3. Trolejbusy s pomocným naftovým pohonom - to čo máme na DD. Slúžia na krátkodobý presun mimo trolej pri akceptovateľných jazdných vlastností prázdneho vozidla. Nie však na dennodenné trasy dlhé viacero kilometrov. Hlavnou výhodou je, ak je celý vozový park tvorený touto kategóriou, úspora nemalých financií, nakoľko vozovne nemusia byť zatrolejované - vo vozovi sú desiatky trolejových výhybiek, sekcií, nosných lán a iných armatúr. Taktiež sa zlepšuje mobilita trolejbusov vo vozovniach.
4. Poslednou kategóriou sú duobusy - ako už bolo popísané v novinke, tam nemám teraz čo dodať.