Na žalobu by bolo treba v prvom rade svedkov a som zvedavý, či by sa niekto našiel, kto by išiel svedčiť. A aj tak je otázne, či by cestujúci uspel, keďže prepravný poriadok sa o 15 sekundách nezmieňuje, rovanko ako ani zákony a vyhlášky.
Metrowagón:
Ja chcem finančne škrtiť? Skôr napoak, do MHD by sa malo riadne investovať, aby svojou kvalitou konkurovať IAD. Ale môžem ryčať koľko chcem, ja o tom nerozhodujem.
Viem si predstaviť že by zápchy neboli. Ale to je v súčastnosti utópia.
Ja jazdím ročne tých 50-60 tisíc km. Síce priamo do centra IGK nejazdím ale pri tranzite cez Prahu nemám inú možnosť a trúfnem si tvrdiť, že mám rádovo nižšiu pravdepodobnosť spraviť ťukanec, než niekto, kto vytiahne auto len rekreačne. Takýto vodič sa ľahko rozozná podľa toho, že miesto toho, aby sa opieral o sedačku, sa drží volantu (mal by on držať volant), xicht má nalepený na čelnom skle, pri odbočovaní doľava bliká doprava a pri vydesenom čumení za seba, či sa môže zaradiť, napáli auto pred sebou ? .
Pražská - dobre, máš pravdu, ja predsa len v posledných rokoch som v BA v pracovný deň málokedy, ale aj tak by som si niekledy dal s tebou súťaž ? .
Bonus získaš, ale až po niekoľkých rokoch. Čo sa každodenného jazdenia týka, fobust jazdí do roboty každý deň a jediná jeho nehoda za N rokov bol bezvýznamný ťukanec.
Ja si tú zľavu predstavujem tak, že jazdím napr. len o víkendoch, ta budem mať poistku polovičnú.... to som ale zrejme moc idealista
No priznam sa, ani ja nepoznam nic podobneho, mozno mal Amos na mysli to, ze pokial clovek jazdi bez dopravnych nehod, tak ma urcity bonus a pri kazdodennom jazdeni po prepachatom centre je zaiste viac pravdepodobne, ze sa take daco moze stat.
Poznám odstupňované sadzby podľa zdvihového objemu motora, podľa výkonu, podľa bydliska. Ale nepoznám žiadnu poisťovňu, ktorá by ich mala odstupňované podľa najazdených km (ono by sa to aj dosť ťažko kontrolovalo a hlavne neviem, ako by sa určovalo poistné ex post). Môžeš uviesť konkrétny príklad?
Pozrel som si tie nove cp od 3.9. konecne nejake pozitivum aj z Ruzinova - dojazdy do Krasnan budu brat ludi, len neviem, preco pri 9 a 14 az po ZST Vinohrady a pri 8 len po Vazovovu. (Ale hlavne je, ze aspon do mesta...)
Co ma dnes potesilo bolo to ze jeden autobus, ktory som ledva stihol isiel ako sluzobna jazda/nenastupovat, ale sofo mi este otovril, tak som mu povedal ze ide ako sluzobak, nech si to prehodi, tak sa na mna tak cudne pozrel ale potom mu to doslo ? No to smutnejsie co je v BA realitou su revizori a ich praca ? ...hraju sa na velkych cavov a asi ich to velmi bavi, lebo dnes som isiel aj s kamaratkou do mesta, tak sme nastupili na patronke, dvere sa zatvorili, kamoska si zacala vytahovat, ze si cvakne listok len v tom sa ozvalo cez cely autobus stare zname KONTROLA CESTOVNYCH LISTKOV a bolo..oznacovace este ani nahodou neboli zablokovane, kedze to bolo sekundu po tom co sa zavreli dvere..tak takymto sposobom dostali asi 7 ludi, ktorí si chudaci nemali ako cvaknut listky, kedze pri prvych a druchych dverech boli oznacovace "zablokovane" ludskymi telami (revizormi) !!!! mali by sa nad sebou zamyslet, ze len aj len oni su ludia a nemali by sa vybijat na cestujucich !!!
nehovorim ze vsetci su takyto, s niektorymi sa da fajn pokecat, ale tymto mimoriadne pozdravujem panov s cislami ? 6, 12 a 19 !!!! ?
DPB myslím nemá hovorcu, tak preto to býva Kajdi a Weigl. Weigl o tom myslím rozhoduje ako navyšší, Zachar sa tomu nerozumie, a Kajdi je len šéf oddelenia, kdežto Weigl celej divízie. Konečné slovo má ale magistrát, ako vlastník DPB.
AAA