K novému linkovému vedeniu električiek: nepáči sa mi na ňom jedno, totiž to, že po Jesenského z Karlovky pôjdu električky len ráno. Viac by sa mi pozdávalo ponechať 4-ku tak, ako je, a 17-ku viesť cez Šafko. Z karloveskej radiály je na Šafko spojenie linkou 12 a v rannej špičke by bola posilnená 17-kou.
Malá hypotéza k obnoveniu linky 13: z politických dôvodov je asi žiadúce, aby Little Big City 7102 premávala z Hl.st. do centra, a to by na 1-ke nemohla...
A ešte jedno rýpnutie: prečo sa kvôli výluke priecestia pri Šajbách ruší obsluha Potočnej? To tam nemôže 2x za deň ísť vozidlo z 52-ky?
Malá hypotéza k obnoveniu linky 13: z politických dôvodov je asi žiadúce, aby Little Big City 7102 premávala z Hl.st. do centra, a to by na 1-ke nemohla...

A ešte jedno rýpnutie: prečo sa kvôli výluke priecestia pri Šajbách ruší obsluha Potočnej? To tam nemôže 2x za deň ísť vozidlo z 52-ky?
kecho
lepsi napad - co takto v ramci setrenia nahodit kolaje tam, kde ich uz raz vytrhali - na sturovej, cestu zuzit na 1 pruh, pred mostom by odbocovali eliny dolava (ako bolo kedysi depo), potom cez pribinovu okolo snd (ved aj teraz chodia okolo divadla, tak aby nebolo hercom luto ? ), a dalej ich bud vytiahnut na apollo a tocili by sa v petrzalke alebo by pod apollom niekde pri rybe mali konecnu - nech maju vodici pravidelne cerstvu tresku ?