Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

K novému linkovému vedeniu električiek: nepáči sa mi na ňom jedno, totiž to, že po Jesenského z Karlovky pôjdu električky len ráno. Viac by sa mi pozdávalo ponechať 4-ku tak, ako je, a 17-ku viesť cez Šafko. Z karloveskej radiály je na Šafko spojenie linkou 12 a v rannej špičke by bola posilnená 17-kou.
Malá hypotéza k obnoveniu linky 13: z politických dôvodov je asi žiadúce, aby Little Big City 7102 premávala z Hl.st. do centra, a to by na 1-ke nemohla... 🙂

A ešte jedno rýpnutie: prečo sa kvôli výluke priecestia pri Šajbách ruší obsluha Potočnej? To tam nemôže 2x za deň ísť vozidlo z 52-ky?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #66927:
"ďalej by sa zbytočne vozil luft" tým som myslel Vajnorskú v úseku Zátišie - ZP. Ukončenie jednej linky na NM je úplne v poriadku.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #66846:
Mne sa zachádzanie čohokoľvek na NM nepáči z prostého dôvodu - asi tak polovička ľudí vystupuje pri Polfluse, takže ďalej by sa zbytočne vozil luft.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Peťo1 #66893:
Linku 15 zrušili po vybudovaní definitívnej konečnej v Dúbravke, keď bola do Dúbravky predĺžená linka 5.
Reply on: Peťo1 #66914:

lepsi napad - co takto v ramci setrenia nahodit kolaje tam, kde ich uz raz vytrhali - na sturovej, cestu zuzit na 1 pruh, pred mostom by odbocovali eliny dolava (ako bolo kedysi depo), potom cez pribinovu okolo snd (ved aj teraz chodia okolo divadla, tak aby nebolo hercom luto ? ), a dalej ich bud vytiahnut na apollo a tocili by sa v petrzalke alebo by pod apollom niekde pri rybe mali konecnu - nech maju vodici pravidelne cerstvu tresku ?
Reply on: Max #66879:
Vzhľadom k tomu, že keď som bol malý som miloval trasu Obchodná - Nám. Ľ. Štúra na L 6, resp. opačne na L 7, alebo výlukovú 11 v čase opravy Vajanského nábrežia, bral by som to všetkými desiatimi, no za súčasných okolností, to nepovažujem za to, čo by som zlepšoval prioritne.
Re #66885 miso1234: Hlavne že keď otvárali Mostovú sa zastávkou Jesenského smer Kamené nám. chválili, koľko do nej investovali a aká bude úžasná. Zase sa ukázalo, že DPB nemá koncepciu.
Re #66889 Peťo 1: L 15 v 80. rokoch: Hanulova - Vazovova, neskôr nahradená zlúčením s L 12 do L 12.
Re #66914 Peťo1: No a prečo nie? A z Vlčieho hrdla do Vrakune, no súčasný reálny stav ti to bez asanácí nedovolí.
Vlakova linka 155 ? ? A nemoze ist az na filialku, ked sa uz spravilo osvetlenie na Slovanoch a peron pri trznici? Od predmestia je to aj tak len posun (ziadny poplatok za DC).
Reply on: Andy #66909:

navrhujem eliny oznacovat pismenami ?
Reply on: Peťo1 #66902:

...a v pripade prepojenia zlatych pieskov s racou by mohla potom pokracovat po racianskej cez vazovku na hlavnu stanicu ?
Reply on: Andy #66907:
Lebo je decko a šotouš reorganizačný.
Reply on: Peťo1 #66912:
hmm.. skoda, ze ten usek nie je tak ze auta vedla seba a na kraji cesty elektricka, potom by to islo...
Reply on: miso1234 #66885:
Myslim ze ani 17 nie je treba.. vsak sa da kludne vyuzit aj 12.. 3 minuty by nikoho zabit nemali.
Reply on: citelis #66886:
že aj mňa takéto kedysi napadlo čo vravíš ? no, ale to nebude tým, ale aby pseudotrolejbusy stíhali CP
Reply on: miso1234 #66885:
no a čo, ty určite cestuješ na Jesenského z Devínskeho jazera a práve k SND a niekoľkokrát denne, keď nestačí 17? však, nie... v rannej špičke to pekne postačuje, poobede sa ľudia prejdú ? samozrejme aj ty ?
Reply on: miso1234 #66884:
myšiak, nehnevaj ma... Frasa, ale niečo tam chodiť predsa musí a jednotka je kapacitnejšia ako 13, tak by vozila vzduch. Treba rozmýšľať... už som povedal ako to je ?
Reply on: Sommelier #66913:
☺ No máš pravdu, je to tak. Bolo by to zaujímavé, čo sa týka oblasti Pribinova, ale neviem, ako by riešili prechod električky popod výjazd na Starý most. A navyše by bola táto trať každoročne postihovaná ničivými povodňami. A ďaľšia otázka: kam by potom tá električka pokračovala? Išla by až k Prístavnému mostu, kde by mala obratisko, alebo by snáď pokračovala až do Vlčieho hrdla? Hmm, veľmi zaujímavá debata... ?
Reply on: Peťo1 #66910:
Mohlo by to byť o to zaujímavejšie, že by mohla pokračovať do oblasti Pribinova. Ale ako si si všimol, električkových tratí sa stavajú desiatky kilometrov ročne a výhľadovo sa počíta s trojnásobkom. ?
Reply on: samuliak #66911:
Myslím, že by to bolo dosť nebezpečné, nakoľko sa viackrát stalo, že vodiči áut sú nadržaní a už veľa krát tam skoro niekoho zrazili. Okrem toho premávka áut na vajanského nábreží je neporovnateľne väčšia ako na Štúrovej smerom k Tescu. Na Vajanského by to mohlo spôsobiť katastrofálne zápchy...
Reply on: Andy #66909:
dohodnty ?
Re #66910 Peťo1: a keby sa to spravilo ako na Safku?
Reply on: samuliak #66904:
A kam by si tú zastávku umiestnil? Bolo by potrebné zúžiť už tak nie celkom široký pruh cesty pre autá niekde pri Café Berlinka alebo ďalej. Zaujímavosťou by bola odbočka pri Slovenskom národnom múzeu, kde by električka jednoducho za pomocou svetelnej signalizácie odbočila do prava a zastávka by sa napr. mohla volať Osobný prístav alebo Slovenské národné múzeum. Neviem však ako by potom tá električka odtiaľ vyšla von. Museli by sa ďalej natiahnuť koľaje popri nábreží a pri terajšom parkovisku pri malom Ríme, resp. Filozofickej fakulte UK by sa napojila na súčasnú koľajovú infraštruktúru. Zaujímavé, nie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.