Reply on: fobust #66579:
Aha, tak to bude asi 154. Což o to, lokalita se moc nezměnila, ale dnes to jezdí úplně jinak (stejný je právě jen ten kratičký úsek kolem Hájů). Ono totiž tenkrát neexistovalo sídliště Petrovice, které ta linka primárně obsluhuje, stejně jako metro A na Skalku (a nejspíš i metro C z Kačerova na Háje, je-li mapa ze 70. let). Ale za stabilní linkové vedení bych to neoznačoval, fakt sorry.
Sommelier
Je to len maximálne vhodné šetrenie financií. Aj rekonštrukciami Vrakos. Tých pár čo zostalo nezrekonštruovaných je v žalostnom stave a s ich prestavbou sa dá tiež len súhlasiť. Životnosť draku vozidla je vyššia ako interiéru a plechov - tak prečo to nevyužiť ?
Podobne ako T3 z 80 tych rokov. Však tie môžu po výmene výzbroje a pravidelných rekonštrukciách interiérov a laku jazdiť v BA kľudne ešte ďalších 20 rokov !
Jediné, čoho sa BA v najbližších desiatich rokoch reálne zbaví sú 280 a 283. Ešte by som to videl na pár krátkych plynov a žiaľ zrejme aj pár TAMov.