Reply on: Peon #64253:
SAD ma dost vela ciernych pasazierov, dokonca aj revizorov, tiez som sa najprv cudoval, ale naozaj. Cierny pasazieri su dvojakeho druhu - prvi zaplati vodicovi (najma ked sa poznaju, co na dedinach nie je zriedka) mensiu sumu, ale ide bez listka - dokonca aj mne osobne sa nieco take stalo na ceste Donovaly - Liptosky Mikulas, vodic povedal, ze nebude ratat cestovne za batohy, ked nebudeme chciet listky - dost svinske... Druhy typ cierneho pasaziera je ked si kupi listok napriklad do lozorna a vystupi az dalej, v perneku, a vodic si to nema sancu vzdy vsimnut...
Sommelier
Maximálne by som umožnol prestup na L 31 a 39 a nechal ich chodiť len po Lafranconi.
Pri trase trvajúcej 14 minút (Kuklovská - Nový most) by sa ale mohol pri šiestich (aj piatich) vozoch utvoriť pohodlný 10 minútový špičkový interval.
A okrem toho... z Hroboňovej to nie je tak ďaleko - možno by sa také 2 15 Tr mohli každé ráno doviesť na tyči ? (len by museli zatrolejovať obratisko).
A bolo by to riešenie v prípade vypadnutia 25tiek, resp. možnosť ako občas poslať niečo nízkopodlažné na 2012ky (Dlhé Diely svojím terénom nie sú, ani nebudú vyhľadávaným domovom pre ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu), kde by našli lepšie uplatnenie.