Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eripmav #64244:
Vcelku suhlasim. Osobne by som 32 z Mlynskej viedol cez Patronku na Hlavnu, alebo az na Racko a obdobne ako 34 ju otocil nazad do Mlynskej.
Reply on: Sommelier #64242:
Je to asi tak dementne, ako ze L 31 a cast L39 chodi subezne s elektrickami - ved zastavka Zochova - Kapucinska je obsuzena elektrickami, Kollarovo namestie - pesi dostupne z Obchodnej, Vazovova - priamo elektricky, Racianske Myto, Trnavske Myto - vsade chodia elektricky z Karlovej Vsi. Preco nekonci linka 31 pri Lafranconi alebo pri Botanickej Zahrade??? A navyse L31 a L39 (v tejto casti trasy) vyuzivaju studenti, za ktorych mesto Bratislava nedostava peniaze a nevolia tu!
Duobus ťahajú pod most .? Tam však chodí dosť električiek. Ja by som Duobus ťahal 219 A cez kramare na Trnávku - letisko ,,, a 219 B Hroboňová Crown palace do Mlynske Nivy ,,, Keď už ak cez kopce tak cez kopce ?
Je úplne dementné, že sa bude súčasne s električkovou traťou prevádzkovať dieslová linka na Nový most.
Maximálne by som umožnol prestup na L 31 a 39 a nechal ich chodiť len po Lafranconi.

Pri trase trvajúcej 14 minút (Kuklovská - Nový most) by sa ale mohol pri šiestich (aj piatich) vozoch utvoriť pohodlný 10 minútový špičkový interval.

A okrem toho... z Hroboňovej to nie je tak ďaleko - možno by sa také 2 15 Tr mohli každé ráno doviesť na tyči ? (len by museli zatrolejovať obratisko).
A bolo by to riešenie v prípade vypadnutia 25tiek, resp. možnosť ako občas poslať niečo nízkopodlažné na 2012ky (Dlhé Diely svojím terénom nie sú, ani nebudú vyhľadávaným domovom pre ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu), kde by našli lepšie uplatnenie.
81-71, KLF: A keď budú chýbať dajmetomu 4? V začiatkoch dosť často bývajú problémy s novým typom vozidiel... A autobusy na Hroboňke by asi byť nemohli.
Reply on: eripmav #64234:
Predpokladám, že v DPB majú aspoň trochu inteligencie a teda by nestavali trať, ktorá sa bude využívať len v špičke.
Re #64239 81-71: Lenže Hroboňka bola odjakživa len t-busova vozovňa, takže by to asi bolo komplikovanejšie.
Reply on: Andy #64236:
A to je taky problem preradit jeden alebo dva busy na Hrobonku?Ved teraz je to docel hit,preradovat autobusy!Naprv z Trnavky do Petržalky a nasledne tie iste naspat.
Čo je veľa, to je veľa. Idem napísať e-mail...
Reply on: Andy #64236:
Dojde ZV spod mosta a hotovo, nie ? Alebo proste hradeny nebude.
Reply on: TeBeCe #64235:
Čo som najnovšie počul, tak chcú pod most jazdiť len v špičke špičky, to sa vraj dá odjazdiť aj so 6 vozidlami. Inak som zvedavý, ako budú hradiť pokazené vozidlá, keďže autobusy na Hroboňovej nemajú (a trolejbusákov ťažko autobusáci nechajú jazdiť s autobusom). 😃
Reply on: Mikimaus #64231:
Chape niekto ako bude vyzerat premavka duobusov na Dlhych Dieloch??? ? Podla toho clanku budu premavat len v spicke a az pod Novy Most ☠ To akoze mimo spicky tam budu nadalej premavat autobusy? Tak vacsiu hlupost si ani neviem predstavit. A prednedavnom zase niekto tvrdil, ze pod Novy Most pojdu len dojazdy do vozovne (akoze ze po rannej spicke pojde 6 spojov do vozovne, co by potvrdzovalo, ze to vazne myslia, ze len v spicke ☠ )
Reply on: R.A.T.P. #64228:
Kedysi som bol totálny metrofil, ale pomerne rýchlo som zmenil svoje úchylné ☺ správanie, ale nikdy som o žiadnej etapizacii nepočul, ani nič nevidel. Nechcem zavádzať, ale myslím, že okrem tých pár plánov v Janíkovom Dvore a skúšobných vrtov pod mostom (medzi ľuďmi sa rozpráva aj o Nivách, ale to je možno kačica) nevyšlo na konkrétnych plánoch nič (možno Dopravoprojekt má viac).
Metro bolo stále len červenou lajnou na mape (a buďme radi že zostalo, aj keď súdruhovia zistiac, že na to nemáme natrasovali všetko tak ako malo byť a chcú zprzniť centrum viac ako možno je). A myslím, že aj urbanistom socialistickej éry bolo jasné, že sa to tak ľahko stavať nebude, ale jeden nikdy nevedel.
Reply on: Mikimaus #64231:

Bože, tam sú zasa popísané momotiny.
Reply on: KLF #64225:
inak to obdivujem soferov... ja byt sofer eliny, tak skocim na najblizsiu burzu kupim 20 ventilatorcekov, a namontujem ich dnu kade-tade... toto uz nejde o estetiku pracoviska ale o zivot... ? ?
Reply on: bioraver #64223:
Ty si tu novy? Ved teba poznam uz som s tebou pred nejakym tym rokom debatil... alebo zeby len zhoda nickov? ?
Reply on: Sommelier #64227:


BTN US, nenasiel si nahodou na nete
etapizaciu vystavby NS MHD? Dost som hladal
v upravenom koncepte UP, ale nic som nenasiel.
Mas pravdu ta dopravna mapa je dost neprehladna.
Reply on: R.A.T.P. #64226:
copy - paste... kto by asi urobil fungl nový plán ? Však by na tom musel stráviť team (ktorý nie je) odborníkov (ktorí nie sú) dosť dlhý čas (taktiež nie je) za veľké peniaze (tiež nie sú).
Ale volajme to nový územný plán. A ako som sa do toho díval, je to neprehľadné až no.
Reply on: Valec #64196:


Len pre info, ta mapa nie je s pred 17 rokov,
ma 26 rokov !!!

Je z Generelu dopravy Bratislava,
ktory bol robeny v roku 1980.
Ta mapa je navrh MHD na rok 1990.
Jasne tam vidiet docasnu trasu rychlodrahy
cez most CA (Stary most), 2 stanice na BA strane
(Martanovicova, ML.Nivy) a 3 stanice v Petrzalke
(docasna stanica Petrzalka Centrum, a definitivne
stanice systemu rychlodrahy Haje Sever a Haje Juh).

Peter.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.