NOČNÉ LINKY - Tie 4 odchody s int. 71 min. by boli veľmi dobré, to by sa BA preradila z kategórie dedina do kategórie malomesto z hľadiska nočnej dopravy. ?
__________________________
ÉRKONDIŠN - Na boj proti IGK by mala mať MHD to čo má IGK, takže určite si nemyslím, že klíma pre substrát je zbytočnosť. Aj keď samozrejme teraz je potrebné investovať do iného. Ale zase čakal by som, že povie Zachar či kto to bol na rovinu, že nemáme bubáky na klímu a nebudú drístať tie žvásty, že v MHD je klimatizácia kvoli otváraniu dverí neúčinná.... ? Si môžu so SAD CCC podať ruky... ☺
__________________________
Re #64162 Andy: No neviem, keby uvažovali o low-costoch tak sa obávam, že by schválili menej...
__________________________
ÉRKONDIŠN - Na boj proti IGK by mala mať MHD to čo má IGK, takže určite si nemyslím, že klíma pre substrát je zbytočnosť. Aj keď samozrejme teraz je potrebné investovať do iného. Ale zase čakal by som, že povie Zachar či kto to bol na rovinu, že nemáme bubáky na klímu a nebudú drístať tie žvásty, že v MHD je klimatizácia kvoli otváraniu dverí neúčinná.... ? Si môžu so SAD CCC podať ruky... ☺
__________________________
Re #64162 Andy: No neviem, keby uvažovali o low-costoch tak sa obávam, že by schválili menej...
tomas1
- to určite, namiesto 22ks SU15 by kúpili možno 23ks B961 žiadne oveľa viac, kúpilo by sa iba toľko aby bolo dosť na odvrátenie kolapsu, zbytok by sa vyhodil na zbytočnosti. ?