Reply on: Ámos #62279:
Prosím, len to nie, sú to iba čiastkové riešenia, ktoré nemajú s nejakou koncepciou nič spoločné. Vážne by radšej bolo dobré riešiť to celkové zakopanie električky v CMO pod zem, v tých dvoch oblúkoch. Veď by sa mohlo začať postupne, hneď po dobudovaní trate do Petržalky.Toto, čo navrhuješ, to sú iba dve krožovatky. Ale električka musí čakať aj na iných križovatkách, nielen na týchto dvoch. To by sme potom mohli robiť podjazdy pre električku na každej križovatke
fobust
Myslým že treba riešiť veci predtým než sa udejú a snažiť sa ovplyvniť ich a nie iba rozdrapovať sa nad tým ako dopadli. Ja som osobne myšlienku prestupného terminálu Molecova nezakopal, veľmi intenzívne na nej pracujem, je šanca že by sa realizoval o rok alebo dva pri rekonštrukcii oblúku na Riviére.