Reply on: si #62060:
A co tak prevadzkove naklady?Re #62064 E499.3056: nie je jedno aky bus pride. Nikdy si nemal problemy s chrbticou a kolenami, neprajem ti to, ale mozno by ti to nezaskodilo aby si pochopil ze schodiky niekedy SU problem (aj pre mladych). Tiez mi nie je jedno kolko je tam sedadiel. T3 maju 1+1 a to si vsimne kazdy kto ide s patrnerom.
Re #62071 Andy: v zasade chcel sommelier povedat ze podla neho nema zmysel nakupovat VP busy. a ja s nim suhlasim. preco sa neplacnut po vacku a kupit NP. len tu zase niekto kalkuluje s tym, ze mame malu kasu .... co si myslim zase ze je blbost.
Re #62073 hoppusmark: suhlasim. cakame na strajk vodicov alebo kym sa niekto prepadne na schodikoch. politici sa pohnu az ked im pojde o miesto.
Re #62080 Peter55: skus sa opytat generalneho. mozno ani nebude vediet co je to SU15 CNG:)
Re #62086 Spectre: ?
Sommelier
Ta jedna kolaj - na mieste terajsej stanice bolo to iste - 1 kolaj. Stanica je aj tak ukoncena na slepo, takze jej presunutie o tych 200 (a v žiadnom pripade 5O) m by nebol neriesitelny problem, ktory by vyzadoval extremne navysenie investicii.
A ked som to zobral do detailu, tak vymysliet prepojenie so železničnou tratou - stanica by bolo este idelanejsie... možno.
A este moj nefunkcionalisticky detail - vzhladom na historiu, skusenosti, ktore mate... a plejádu architektov... Ta stanica je obchodak ! Ale vidno, ani u Vás sa za posledne roky nic ine nestavia ako hypermarkety a stavby podobneho charakteru.