Andy008: Mozes mi, prosim, vysvetlit, preco chces lokalnu (ci pomalu) dopravu riesit kolajovymi vozidlami? Existuju aj trolejbusy, midibusy a mimo centra aj normalne autobusy (do centra by som ich nepustal z vcelku logickych dovodov). Su jednak lacnejsie a dvak "mensie" (= vojdu sa aj tam, kde eliny uz tazko). Aku maju nevyhodu?
Eliny ako "pomalu" dopravu si viem predstavit asi len tak, ze rychlo prefrci mestom, dojde do nejakej prilahlej dedinky, co ma 3700 obyvatelov a bude tam mat konecnu a tam bude stat pri kazdej pupave, lebo viest tam autobus sa neoplati.
Eliny ako "pomalu" dopravu si viem predstavit asi len tak, ze rychlo prefrci mestom, dojde do nejakej prilahlej dedinky, co ma 3700 obyvatelov a bude tam mat konecnu a tam bude stat pri kazdej pupave, lebo viest tam autobus sa neoplati.
Inak, ani povodna trat metra nema ist pod tymi krivolakymi ulicami, ale priamo koridorom pri ramene. Samozrejme, najlepsie by to bolo pod zemou aj na sidliskach, ale az taki bohati nie sme. To si dokonca netrufli ani autori povodnej verzie metra
)
Andrej (Anndy008)
hmm, ale ci ten kompromis bude stat za to? - lebo teraz tie zastavky elin v dubravke su tak akurat - si fatk myslis, ze ludia pojdu 2x tak dlho (no budem optimista 1x) k zastavke ako teraz? - no neviem - skor mam pocit, ze zabudni
Hehe - no kompromis je casto krat najhorsie mozne riesenie, ale cuduj sa svete vsetci su spokojni
No este otazka a preco nejde spravit poriada (ked uz chcete mat eliny) elinovska doprava? - (uz sa asi fakt opakujem) ale pomala a rychla co najviac zvlast?