Bol by som rad, keby sa tu deti zacali venovat niecomu rozumnejsiemu ako vypisovaniu toho, koho videli, a aku ma hladinu Dunaj. Inak totiz flooduju diskusiu a floodovania sa tyka bod 11 v Podmienkach pouzivania tohto webu... Ja osobne sice nemam vo zvyku rusit niekomu pristup sem, ale niekto iny z adminov by tak na zaklade tohto bodu mohol spravit. Takze odporucam navrat k debate o MHD
linka 122 vznikla kdesi v roku 1996 - (zda sa mi ze bolo chladno a skoro tma - asi zaciatkom alebo koncom roka) ako posilova linka pre liknu 121 (dnesnu 21).
Premavala jedine v spicke a obyvatelia sidliska v nej mali volne kapacity rano.
Trasu mala AS MN - Krizna - Racko - SAV/PN - Patronka - Zaluhy - Vrancovicova - OD Lamac - S.Kralika - M.Marecka - Hradistna - Na hriadkach
niekedy v roku 1997 ju aj s linkou 121 supli cez dialnicu D2 (to bola spasa), co sa dodnes niektorym Lamacanom nepaci.
Na slonku tisicroci sa zacalo oblastne cislovanie liniek a ich velke precislovanie a to sa v july 1999 nevyhlo ani Devinskej. Linka 121 bola precislovana na 21 no jej posilova linka 122 bola zrusena.
Este v roku 2003 som pisal na DPB preco a povedali mi, ze kvoli nedostatku miesta na obratisku na hriadkach (z dovodu rozsirenia parkoviska pred hostincom, dnes uz relax komplexom, Rolando). Je pravda ze premavala len v spicke, no byvavali tu odstavene aj 2 klbove autobusy co je uznavam vela.
Kvoli tomu sa stale hlada miesto na mozne obratisko v DNV, ktoreho sa asi nedockame... no teraz trocha pomaha aj linka 28.
Dnes som išiel L 13, mám taký dojem, že ľudia si naňu celkom zvykli, keďže bola slušne zaplnená.
Tá nová spojka Kollárovo nám. - Nám. slobody má nejaký hlbší význam, abo je a bude to len manipulačná trať, ktorá sa využije raz za uhorský rok?
Ike