Eelektricku pod Dunaj ? Akoze som zle informovany, alebo mala mat "petrzalska" elektricka konecnu na Safku ? Ja som dodnes zil v tom, ze sa to malo viest zo Safka do Janikovho dvora. V tom pripade si ale neviem dost dobre predstavit, kde to tam chcelo ist pod zem. Asi zburame Kacaciu fontanu na safku a spravime vjazd do tunela. Sprostosti vymyslaju. Elektricka nech pekne ide po Starom moste, bude to aj krajsie (aj pre cestujuceho) a vlaky nech si pustia pod Dunaj. Ale ako uz spravne podotkol Andy tu nizsie - s tou tratou pod zemou maju vacsie problemy ako ocakavali... Ale to uz je ich problem. Na elektricku nech nesahaju ale.
hm, tie solarisi su pekne zhave autobusy, bolo by zaujimave co by to urobilo s tym stlacenym plynom
inak vystavba trate filialka - petrzalka uz nabera na kontrurach. ministerstvo chce aby BA stavala rychloelektricku pod dunajom, t.j. aby sa tiez uz riesila v definitivnej podobe. ci je to skor predvolebna retorika (to skor), alebo realita je otazne
kazdopadne zeleznica bude mat okrem stanice filialka aj zastavky parickova (AS nivy) a dostojevskeho rad (ballymore). zastavka petrzalka centrum nie je v plane.
Složitěji už by to udělat nešlo? Ale jak test inteligence cestujících fakt dobré- něco jako série různých výluk tramvají v Praze...
Nešlo by to, náhodou čirou, udělat prostým převedením trolejbusů do nezávislé trakce?! Autobusů je o víkendu dost a lidi by nic nepoznali!
nehovoriac už o tom, že keby to malo byť na brnenský systém, tak linky 203 a 207 sa komplet všetky poradia nahradia autobusom bez zmeny trasy a grafikonu a substrát si skoro nič (niektorý vôbec nič) nevšimne. Takisto aj 206 po svojej pôvodnej trase dve poradia nie sú moc. Cez víkend na to autobusy máme, akurát či vodičov a vozokilometre.
Lenže u nás je tá "zdravá" rivalita medzi prevádzkami. Azda historicky prelomovo prvýkrát boli autobusy cez víkend na trolejbusovej linke bez akýchkoľkevk zmien prednedávnom na L210 (po 3 IK415 ☺ ).
A možno ešte predtým 5 - 6. septembra 1998 výluka na Kramároch počas výstavby trolejovej odbočky k NOÚ a SÚSCH na linke 212 po celej trase autobusy. Namiesto 15Tr s 12 min. intervalom vtedy premávali B732 so 6 min. intervalom. A to tam vtedy boli tie najväčšie šroty - "co týden dal" ☺ ☺ (Ale každých 6 minút, veď na Kramáre nahrádzali aj L211 a 219)
Tie X7 si myslel vypravit autobusmi, alebo trolejbusmi? Lebo ak trolikmi, tak ak som spravne pochopil vylukove info, tak mas v tom hacik, ze z Kollarka sa na Hodzovo nedostanes, prave kvoli tej vyluke
No presne s tym suhlasim.Ked budu takej kvality aj Solarisy,tak amen gloria.Nie som proti reklamam.Musia mat ale aj istu kvalitu.Da sa to vyriesit k spokojnosti oboch stran /vid. little-big city/.Ale to co vymyslelo SPP je hnoj.Asi im to je jedno,pretoze ked nemaju konkurenciu,nemaju dovod,aby sa vylepsovali.Apropo,to uz teraz budu vsetky plynaky zeleno-zlte?Lebo ak ano,tak som proti ekologickej doprave v BA./samozrejme v uvodzovkach/Ale ak to tu naozaj cita niekto z DPB,tak by sa mohli pokusit to zmenit a s tym "chudobnym podnikom" sa nejako rozumne dohodnut.Napriklad keby plynove vozy dostali prave nater "little big city" a povedzme na zadnom cele by bola informacia o SPP- samozrejme prisposobena farbam celej karoserie.Neverim,ze by to bolo financne nemozne.Ved predsa kazdy voz musia tak ci tak nalakovat nie?A uz je len na dopravnom podniku,pripadne na sponzorovy,aky vzor zvoli...
možné riešenia:
Pred pár rkomimi istí páni tvrdievali, že hrobusti sa sťažujú, že majú malé úväzky, že nevyjazdia hodiny, a eše k tomu keď sú výluky, keď im úbúdajú služby. A tiež aj, že trolejbusy nenapĺňajú vozokilometre, či čo.. No to už dnes asi neplatí; ale aj tak prídu o veľa služieb ten víkend trolejbusáci.
Možno pritiahnuté za vlasy, ale predsa, išla by zaviesť 207 s trasou R. Dolina - Prievozská - Svätoplukova - Záhradnícka - Karadžičova - ŠAncova - Kramáre - Valašská - - Amfiteáter (vozvňa Hroboňova)
Autobusy: NAD X13: Koliba - Hodžovo Nám. (Lebo za normálnych okolností iba minimum ľudí cestuje z Koliby na Palisády a ďalej.)
X7 Valašská - Hrad- Hodžovo - Kollárovo - Mickiewiczova - Záhradnícka - Karadžičova - plynulý prejazd cez obratisko ASMN - 29. Augusta - Kollárovo - Hodžovo - Hrad- Valašská (polokružná), jediný možný háčik, že či ide odbočiť pre jazde od Amerického Nám. zo Záhradníckej doprava mna Karadžičku - nie som istý, ale tušim hej)
Mike
Lenže u nás je tá "zdravá" rivalita medzi prevádzkami. Azda historicky prelomovo prvýkrát boli autobusy cez víkend na trolejbusovej linke bez akýchkoľkevk zmien prednedávnom na L210 (po 3 IK415 ☺ ).
A možno ešte predtým 5 - 6. septembra 1998 výluka na Kramároch počas výstavby trolejovej odbočky k NOÚ a SÚSCH na linke 212 po celej trase autobusy. Namiesto 15Tr s 12 min. intervalom vtedy premávali B732 so 6 min. intervalom. A to tam vtedy boli tie najväčšie šroty - "co týden dal" ☺ ☺ (Ale každých 6 minút, veď na Kramáre nahrádzali aj L211 a 219)