Reply on: aquila #59312:
Eelektricku pod Dunaj ? Akoze som zle informovany, alebo mala mat "petrzalska" elektricka konecnu na Safku ? Ja som dodnes zil v tom, ze sa to malo viest zo Safka do Janikovho dvora. V tom pripade si ale neviem dost dobre predstavit, kde to tam chcelo ist pod zem. Asi zburame Kacaciu fontanu na safku a spravime vjazd do tunela. Sprostosti vymyslaju. Elektricka nech pekne ide po Starom moste, bude to aj krajsie (aj pre cestujuceho) a vlaky nech si pustia pod Dunaj. Ale ako uz spravne podotkol Andy tu nizsie - s tou tratou pod zemou maju vacsie problemy ako ocakavali... Ale to uz je ich problem. Na elektricku nech nesahaju ale.
Mike
Lenže u nás je tá "zdravá" rivalita medzi prevádzkami. Azda historicky prelomovo prvýkrát boli autobusy cez víkend na trolejbusovej linke bez akýchkoľkevk zmien prednedávnom na L210 (po 3 IK415 ☺ ).
A možno ešte predtým 5 - 6. septembra 1998 výluka na Kramároch počas výstavby trolejovej odbočky k NOÚ a SÚSCH na linke 212 po celej trase autobusy. Namiesto 15Tr s 12 min. intervalom vtedy premávali B732 so 6 min. intervalom. A to tam vtedy boli tie najväčšie šroty - "co týden dal" ☺ ☺ (Ale každých 6 minút, veď na Kramáre nahrádzali aj L211 a 219)