Reply on: slovanista21 #59140:
No, bohuzial ja studujem v diametralne odlisnej oblasti...i ked legislativa je vsade pritomna, a podaktore zakony musi vediet kde kto v ramci svjho povolania, ale inak sa mi pravo dost hnusi, i ked pravda je, ze to bude skor tymi pravnikmi a ich necistymi praktykami /cest tomu malemu poctu vynimiek/, napriek tomu, nenajde sa tu dakto, kto sa vie v tomto pohybovat?

Peon
Napísal som do Citylinku nejaké podnety, a "kolektiv CITYLINK" mi aj odpísal.
1; Navrhol som im trasu od konečnej "Pri kríži" (po Štepnej, Repašského, keďže tade premáva iba 83-ka). Ulicou Janka Alexyho by sa ako 23-ka v smere do Lamača dostali na diaľnicu a pokračovali niekam do mesta.
Na to mi odpisali, že návrh berú na vedomie.
2; Ďalej som im navrhol, či by nevyskúšali nejakú trasu cez celé mesto (napr. z Dúbravky do Vrakune - samozrejme za vyššie cestovné). Niekto by možno išiel aj celú trasu, niekto len polovicu...
Odpísali, že dlhšie trasy do budúcnosti taktiež nevylučujú, "je to iba otázka času, ako si ľudia zvyknú na tento druh dopravy".
3; Skritizoval som, že je dosť nepraktické, že cestujúci si musia dvere otvárať sami a vodič, keď ich chce otvoriť sa musí veľmi nakloniť.
"Co sa tyka tych dveri, soferi robia maximum aby ulahcili nastup a vystup cestujucich. V buducnosti sa mozno objavia aj mikrobusy, kde tento problem bude s otvaranim dveri vyriesime."
4; Ďalej som sa pýtal: "Neuvazujete do buducnosti predsalen jazdit podla cestovnych poriadkov (zverejnených aspoň na internete), aby si ludia mohli naplanovat, ktory spoj mikrobusu vyuziju? Alebo na to by ste museli mat nejaku drahu licenciu od magistratu?."
"Co sa tyka cestovnych poriadkov, nie, sme nepravidelna autobusov doprava, jazdime v intervaloch a jazdime na zaklade koncesii. Na to druhe je potrebna licencia ako uvadzate."