Reply on: Andy #59092:
Ono keby aj nebola až na Letisko, ale len po Avion, tak by sa mohla reorganizovať doprava (skrátenie 63, ak by sa trať spravila až na Letisko, aj zrušenie 61).Zároveň v tomto prípade len doplníš sieť o niektoré úseky, s ktorými sa počíta. Pričom som tieto dve trate spomenul ako príklad, mal som na mylsi aj trate do Lamača, cez Brniansku a i.
No krátka trať do Petržalky toho veľa neprinesie, a aby bola efektívnejšie využitá (keďže musíš napr. stavať kvôli nej meniareň), tak si to vyžaduje rozšírenie siete v Petržalke. Lebo v podstate touto traťou začínaš budovať ďaľší trolejbusový systém, zatiaľčo ak spravíš trate na ľavom brehu iba dobuduješ súčasný.
Radsej nech sa zameriavaju na trate trolejbusov na Letisko, Lamac, Koliba (pod vezu), Zelezna studienka (k sanatoriu - stacila by aj 1-stopova trat od vojenskej nemocnice s tym, ze pri Rotunde by sa rozdvojila a tam by sa vozy stretavali, nieco ako pozemna lanovka na Hrebienok).
Puki