Reply on: 81-71 #57122:
ovela lepsie je porovnanie dotacie na cestujuceho. Okrem toho, s Bratislavou mozes porovnavat len KE, PO a ZA, inde boli donuteni mat ovela vyssie pokrytie nakladov trzbami cez sposob odbavovania a tarifu.Co sa tyka SAD BA, neprecenoval by som ten nakup novych vozov. Je pochopitelne, ze kazdy sa chvali (kto ma pochvali, ak sa nepochvalim sam), ale vsetky tieto nakupy su len v ramci zavazku z privatizacie. Teraz na prelome rokov vo velkom nakupuje BA, ako aj BBDS. Doteraz si museli vystacit s vlastnymi zdrojmi. Po rokoch zanedbanej obnovy vozoveho parku (slaba podpora v 90-tych rokoch), to teraz vyzera ako uzasny krok.
Peon
" I keď k polroku minulého roka evidovala SAD Bratislava stratu 20 mil. Sk, ku koncu roka dosiahla zisk vo výške 1 mil. Sk. Pod tento výsledok sa podľa spoločnosti podpísala najmä pokračujúca reštrukturalizácia od vstupu nového investora v júli 2005."
Ale aj tak nechápem, ako sa taká pozitívna finančná zmena dá dosiahnuť...
A novými autobusmi by sa podľa mňa mohli pochváliť aj na svojej webstránke, ktorá je dosť o ničom a mohli by ju prerobiť... Nechápem ako hneď v jej úvode môžu prezentovať akúsi starú polorozpadnutú Karosu...
http://webnoviny.sk/article.php/a538316900f81519497be91c8fc3c958/0/0//17642