Reply on: Andy #56929:
....radšej budem porušovať prepravný poriadok....už som ti povedal,že aj to je prístup(typicky slovenský)
Mimochodom ešte som nevidel, že by niekomu niečo padlo na zem vo vozidle pri jedení... Samozrejme keď niekto lúpe slnečnicové semienka a naschvál to hádže na zem, tak to je niečo iné.
Inak tu v Bratislave nie je dôvod krotiť jedenie, lebo aj keby zrovna niečo spadlo na zem, tak o moc špinavšia nebude. Jediná výnimka je, keď je vo vozidle veľa ľudí, tak vtedy radšej dojem až neskôr, aby som nevyzeral ako blbec.
Juraj
1/ Firma Renault kupila cesku Karosu a madarsky Ikarus, pricom si logicky presadil napr. aj to, ze do vsetkeho sa "povinne" davali motory Renault. Potom do toho spolku vstupilo aj talianske Iveco a tato spolocna taliansko-francuzska firma sa nazvala IRISBUS.
2/ Europsky protimonopolny urad do toho po case vstupil a zistil, ze Renault VI /vehicle international/ okrem autobusov vyraba v obrovskom mnozstve aj nakladne auta a uz vlastni nielen europske fabriky, ale aj americky MACK /to su tie krasne nachromovane kamiony, ktore casto vidat aj v americkych filmoch/. A rozhodol, ze v obidvoch oblastiach taky silny byt nemoze, lebo by to zacalo smrdiet monopolom, a prikazom dal povinnost Renaultu svoju cast v Irisbuse predat Ivecu.
3/ Vysledok je ten, ze teraz cely Irisbus vlastni Iveco, tym padom vlastni aj fabriky v Cechach a Madarsku, automaticky sa do vsetkych vozov montuju namiesto Renaultov motory Iveco a vo firmach sa zacalo namiesto francuzsky hovorit po anglicky.
4/ Znacka autobusov je teraz vsade Irisbus, akurat plati vynimka, ze tie, ktore sa predavaju v Madarsku, moze byt okrem Irisbus pod tym aj napis Ikarus, na tych, ktore sa predavaju v Cechach a na Slovensku, moze byt vedla napisu aj nazov Karosa /lebo tak to tu uz desatrocia poznaju/ = to je teda ZNACKA. No a potom je tu MODEL znacky /ako Skoda-Oktavia, Skoda Fabia/, ktory sa vola Midway apod. A aj tu este platia vynimky, napr. ze Agora sa v Cechach a na Slovensku moze volat CityBus apod.