Reply on: galiyosha #56567:
Výrobca nemá nič s homologizáciou. Kľudne predá všetky vozy, zoberie dohodnutú sumu a majiteľ ich potom môže vystavovať vo vozovni, lebo buzernaty (-y množné neživotné ako už makrokufor písal) od dráhového úradu nedajú pečiatku. Chcelo by to presne zistiť, či sa v tej cene započítava aj homologizácia alebo nie. V prvom prípade to ešte pochopím, ale aj tak sa mi to nezdá v poriadku aby bola homologizácia rorátaná na 6 kusov. Mala by byť samostatnou, jednorázovou položkou a nie niečim, čo sa má "schovať". V druhom prípade to fakt niečo smrdí.
Sommelier
Tak sa tu stavalo kedysi, lebo neboli peniaze. A teraz sa vyhadzuju.
Pokial niekto ten koridor planoval pre lahsie alebo tazsie metro, nemoze si ktokolvek mysliet, ze je to vhodne pre elektricku a jej druhu konecnu urobit tam, kde vobec nie je treba, resp. je potrebna niekde inde.
Petrzalcania ju nebudu vyuzivat tak ako sa ocakava a vsetci sa nadalej budu trieskat v preplnenych busoch smerom na Zochovu a hlst cez Novy most. A to je fakt. Tymto pozdravujem vsetkych, ktori suhlasia s tratou do Petrzalky len preto, lebo to bude pekne, ale v podstate na nic.