Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Richie #56467:
To "niečo" na mojom obrázku je nízkopodlažná električka na rozchod 1000 mm, teda aj bratislavský. Čiže ak chceme mať moderné električky (vozidlá), nemusíme meniť rozchod a naopak, zmena rozchodu neznamená automaticky vylepšenie vozidiel 😉
Reply on: Richie #56472:
Ze vrzgaju a chodia pomaly nieje chyba rozchodu ale kvalita trati, kvalita elektriciek a kvalita vodicov... ?
dik za info. c
Reply on: inTony #56471:
teraz sa mi fakt zda prestavba tych kolaji nepotrebna. ale tak pomalicky a vrzgat budu navzdy 😞
Reply on: Richie #56470:
v Prahe hned bol rozchod 1435mm. V BA je od zaciatku prevadzky v roku 1895 rozchod 1000 mm.
Reply on: inTony #56469:
fakt? v prahe zacali rovno s rozchodom 1435, alebo prerobili vsetky trate?
Reply on: Richie #56467:
konkretne na tom obrazku 1435mm
Reply on: 81-71 #56455:
To istotne nie je zaber z Bratislavy. Ved dosli v decembri a kde mas v decembri taku zelenu travicku a listy na stromoch, ako su vpravo za elektrickou? ? ? ?
Reply on: tr3mp #56463:
to bol len for. "stacilo" by mi aj ceska 14T - http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/9111-50.jpg

ta je na polozena na kolkych mm?
Reply on: Richie #56464:
prestavat rozchod na 1435 mm, nieje nutnostou. Kazdy rozchod ma svoje vyhody a treba investovat do dolezitejsich veci ako zmena rozchodu. Ved jasne ze sa ma napojit ?
Reply on: tr3mp #56463:
to je obojsmerna ci jednosmerna elektricka?
Reply on: inTony #56460:
no myslel som ze prestavat kolaje na 1435mm je nutnostou. a ako vravis, ta rychlodrahova elektricka sa potom ma napojit na kolaje sucasnych elektriciek a pokracovat po nich? fiha, to som nevedel
Reply on: Richie #56459:
Niečo takéto by si chcel v Bratislave (sice to nie z Holandska či Anglicke ale z Nemecka)? http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Augsburg/Combino/830-augs-mt.jpg
Reply on: Andy #56461:
A nevies to nahodov ty???
Reply on: Mego #56456:
Keď sa nevyznáš v PC, tak to radšej ani neskúšaj 🙂
Reply on: Richie #56459:
No, takže dôležitejšie je postaviť trať do Petržalky ako prestavať trate na rozchod 1435mm, len preto, že sa to niekomu páči a aby mohli kúpiť električky z Holandska bo Anglicka. Ďalej trať do Petržky má byť na rozchode 1000mm čiže bude smarovať na Šafko, čiže sa napojí na sieť a linky budú pokračovať ďalej.
aha, takze kolajnice 1435 pre elektricky v BA predsa len nie su. zaujimalo by ma, ci sa neplanuje s ich vystavbou niekedy.
podla mna by to bolo celkom good to prestavat v celom meste a nakupit tie nadherne elektricky z anglicka alebo holandska ?
a urcite radsej 1435mm system ako stavat rychlodrahovu zeleznicu z petrzky na safarikovo namestie. kde ma potom trat viest dalej zo safarikova v vbuducnosti??
Reply on: Mego #56456:
Momentalne nemam tu hru v pocitaci, a nikdy som ju nemal nainstalovanu, takze neviem presne aka je tam struktura, ale snad sa tu najde dakto, kto to hrava. ?
Ked sa hovorilo o predlzeni L50, vzdy som automaticky myslel na jej smerovanie priamo cez hlavnu Einsteinovu cestu so zastavkami v oboch smeroch pri nadchode Aupark. Nechapem, preco chce niekto obsluhovat Inchebu aj z druhej strany? Ja som zhodou okolnosti isty cas pracoval v jednej budove priamo na nabrezi Dunaja na urovni Incheby, ale slapal som bez problemov (aj v noci) na zastavku autobusov Novy most. Preco nic nema jazdit po Einsteinovej? Ved lavky sú, cesty su siroke a tranzit ide po dialnici uprostred. Uznavam vsak, ze odbocenie z Einsteinovej na Stary most je v tomto jednom smere trosku zdlhave.
Reply on: 81-71 #56391:
ja sa tak v pc nevyznam nemozes mi napisat postup prosim?? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.