Myslim ze je to jasne, volby sa blizia, takze prazdnych (nerealnych) reci o metre/rychlodrahe bude len pribudat. Volby skoncia, a znova budu mocni cusat ako vsi pod chrastou.
Len cakam, ze nejaky politik zacne tlacit ludom do hlavy, ze predsa elektricky su the best a k jeho strane sa potom scasti priklonia odporcovia metra s radov verejnosti...
Dost ma to stve ze v BA sa o zasadnom riesenie MHD hovori vzdy len pred volbami. Ale na slovensku je to asi uz tak.
ad VAL: VAL je squellucicky sytem, akurat uplne nevhodny na prepravenie 120 tis. ludi v priebehu dvoch hodhin. Je to system, kt. bol vymysleny najma na prepravu medzi terminalmi letisk a tuto ulohu velmi velmi dobre splna. Ale preprava petrzalka centrum je o dacom inom.
Len cakam, ze nejaky politik zacne tlacit ludom do hlavy, ze predsa elektricky su the best a k jeho strane sa potom scasti priklonia odporcovia metra s radov verejnosti...
Dost ma to stve ze v BA sa o zasadnom riesenie MHD hovori vzdy len pred volbami. Ale na slovensku je to asi uz tak.
ad VAL: VAL je squellucicky sytem, akurat uplne nevhodny na prepravenie 120 tis. ludi v priebehu dvoch hodhin. Je to system, kt. bol vymysleny najma na prepravu medzi terminalmi letisk a tuto ulohu velmi velmi dobre splna. Ale preprava petrzalka centrum je o dacom inom.
d3k0
West: Ale je predsa jedno, ci v Petrzke pojde popri ramene na povrchu (tak ako sa to uvadza v povodnom navrhu metra) rychlodrazna elektricka alebo metro. Hlavny problem nastava az pri prechode cez Dunaj a v centre.