Reply on: untrop #55534:
Čo sa týka financovania, vyzerá to takto: v minulosti bol Nosný systém MHD súčasťou štátneho Rozvojového programu priorít (RPPVP), s predpokladaným výdavkom v prvej etape vo výške 17,3 mld. Sk od roku 2006.
Odvtedy, ako mesto Bratislava prišlo s "rýchloelektričkou", tento program bol vyradený zo zoznamu štátom financovaných aktivít. V RPPVP zostavovanom v roku 2005 už NS MHD nefiguruje, to znamená že štát nepočíta s akýmkoľvek príspevkom naň.
Všetky vyhlásenia o tom, že štát dofinancuje časť výstavby "rýchloelektričky" pre Bratislavu, sú robené zo strany mesta, z opačnej strany (štát) neexistuje jediný záväzný dokument, kde by sa konkrétne spomínala. Takže ide skôr o želanie mesta, ako realitu. Realita je skôr taká, že štát využil nadšenie mesta pre električku a zbavil sa akejkoľvek účasti na výstavbe NS MHD.
ono si zober kolko je volneho miesta medzi panelakmi
PvvS
Podle tebe by se asi Ba mela vydat smerem liberce, kterej si na reko trati a vozidel napujcoval tolik ze musel bankam jako zaruku zastavit kompletni majetek DP a i cast mestskyho majetku.
Rekl bych to takhle, ctenim tvych prispevku se skvele bavim, vic jak u televize..