Reply on: si #55492:
Nechcem vam do toho kafrat ale mesto aj tak pocita z definitivou tunela takze myslim si ze tie penieze budu skor vyhodene ked sa pojde nad dunajom a vzapati zacnu stavat tunel pod dunajom.Co sa tyka financnej stranky tak tu velky rozdiel nieje rekonstrukcia mosta bude stat 1,5mld ale pocitam ze u nas to chodi tak ze asi aj 2mld.a tunel keby sme pocitali ze by koncil na Safku a zacinal niekde pred zl.tratou tak to moze byt nejake 2km a to mi nevravte ze 2km tunel by nas stal viac ako 4mld.1km=2mld.takze je to urcite lepsie stavat definitivne ako ked to budeme odkladat az po rekon.st.mosta lebo potom nas to bude stat 2xtolko. ?
Ámos
A tiez mi prosim vysvetli co stym ma spolocne posudzovanie vplyvov na zivotne prostredie petrzalskej trate? Ano posudzovanie vplyvov na ZP nemoze robit ten isty organ, ktory vydava stavebne povolenie. Ono by sa nam to tam trochu plietlo ze ano. A je logicke, ze toto posudzovanie pri velkych stavbach robi ministerstvo zivotneho prostredia a nie mesto. Ty si vies predstavit, ze by Cifer robil posudzovanie vplyvov, ved na to nema ani ludi ani peniaze. Skus sa pozriet na svet bez okuliarov priblbeho bratislavcana.
A o kom hovoris ze niekomu nieco vadi. Uz si videl nejaku obciansku iniciativu proti tejto stavbe, co sa to tu snazis podsuvat.
Takych ako ty, co chcu za kazdu cenu stavat hocico, lebo unia to plati, tak preco nie, takych mam najradsej Bezrozmyslu, bez uvazovanie ci nieco take potrebujem, ako vo vypredajoch. Sice to nepotrebujem ale "nekup to kdyz je to tak levni" Ved unia zaplati 90%, tak nech si trebars postavia zeleznicni stanicu na Hviezdoslavku.
A to, ze ked si mesto postavi hlavu a nezmeni uzemny plan a nasledne nevyda stavebne povolenie, tak ho nikto neprinuti aby tak ucinilo. Jedine ze by sa nejak dohodli. A to je to, ze oni sa vzdy nejak dohodnu, ale ci to nieco prinesie obcanovi, to je otazne.
A prosim napis svoj realny vek a obvod v ktorom byvas.