Poslanci už našli spôsob, ako rozflákať peniaze určené na výstavbu rýchlodráhy:
"Čo sa týka dopravných stavieb, poslankyňa Marta Čarnogurská (KDH) napríklad presadila, aby sa plánovaných 120 miliónov korún na výstavbu električkovej rýchlodráhy dalo použiť aj na vysporiadanie pozemkov v jej budúcom koridore. Tie poväčšine patria spoločnosti Metro Bratislava, v ktorej má mesto dvojtretinovú účasť. Zo získaných zdrojov môže takto Metro rozšíriť a zmodernizovať Prístavnú ulicu." (Rozpočet bude bez schodku, výdavky navyše neprešli, Pravda, 16.12.2005)
"Čo sa týka dopravných stavieb, poslankyňa Marta Čarnogurská (KDH) napríklad presadila, aby sa plánovaných 120 miliónov korún na výstavbu električkovej rýchlodráhy dalo použiť aj na vysporiadanie pozemkov v jej budúcom koridore. Tie poväčšine patria spoločnosti Metro Bratislava, v ktorej má mesto dvojtretinovú účasť. Zo získaných zdrojov môže takto Metro rozšíriť a zmodernizovať Prístavnú ulicu." (Rozpočet bude bez schodku, výdavky navyše neprešli, Pravda, 16.12.2005)
AAA
Re #54881 E499.3056: A môžeš mi vysvetliť načo je dobrá tá zachádzka na Valašskú? Ľudia z Kalvárie tvojim návrhom dostanú prestup do mesta a na Patrónku na zastávke Horoboňova, ktroý je oveľa výhodnejší ako prstup smer CMO na zastávke Amfiteáter, resp. cesta na Patrónku pešou dochádzkou z Valašskej.
Nadväzovanie na 204 a 207 je v špičke nerealizovateľné, keďže obe linky majú interval 12 min.
Inak keď tu už pretriasame Horský park, nestačil by na L 41 špičkový interval 20, alebo 25 minút?