Reply on: fobust #51181:
iste, ale z tvojich posledných príspevkov sa skôr zdá, že si proti autobusom ako takým. Myslím že realistickejšie by bolo povedať, že nové kĺbové autobusy sa musia kúpiť aj v prípade, ak by sa trolejbusové trate začali rozširovať zajtra. Ak by sa ich hneď kúpilo 20, stále je to len kvapka v mori a nestačí ani na vyradenie "Balkan edition" vozidiel. Myšlienka trolejbusovej verzie 93 sa mi však pozdáva. Panónska (a k nej paralelné cesty) sa za dlhé obdobie nevýstavby pôvodnej petržalskej radiály fakticky stala náhradnou radiálou, to je umocňované výstavbou nákupných centier a areálov (ale aj novej bytovej výstavby) pozdĺž nej, kĺbové trolejbusy by sa tam hodili, jej význam príliš neklesne aj po výstavbe petržalskej koľajovej trate. Bohužiaľ nevidím ani v plánoch do budúcnosti (napr. územný plán - 2020, 2030) nijaký zámer spojiť Hodžovo námestie s Petržalkou trolejom cez Nový most, ani trolejbus smer Avion/letisko, možno to však palivová kríza zmení...
ufo