Reply on: marko #51041:
Ja osobne každý deň 2x denne 2x prestupujem a nepripadá mi to nijak neefektívne. Proste cestujem z blbého bodu A do blbého bodu B. A celá trasa je spolu len 10-13 zastávok. A nemôže mať každý petržalčan spojenie cez každý most.
galiyosha
"ano aj, ale nerobila sa zmena pre to lebo nie su busy a chce sa usetrit?"
Je to LEN a LEN chyba magistrátu. Zmena sa robila preto, aby sa busy ušetrili. A to sa aj stalo. Ktosi tu spomínal, že vypravenosť sa znížila o 15 kĺbových vozidiel, a to je pri súčasnom kritickom nedostatku VEĽMI veľa. Myslíš, že keby bol autobusov dostatok, premávali by na tak preťažených linkách, ako sú a-68, takmer každý deň také šroty ako 4947?
Inak mi toto Tvoje uvažovanie pripadá asi podobne choré, ako uvažovanie magistrátu. V podstate z Tvojej vety vyplýva, akoby zmena systému mala vyliečiť poruchovosť prestarnutého parku. Podobne si možno na magistráte myslia, že plynofikácia zvyšuje počet dostupných vozidiel...
Keď ta skutočne vypadávanie vozidiel tak trápi (a veru, že by malo), napíš list na magistrát, nech si konečne uvedomia, že by s tým mohli aj niečo začať robiť a nielen stále nechať bez jediného slova obhajoby vláčiť DPB a zmenu linkovania po médiách.