BTW v N°4819 by niekto mohol už konečne strhnúť oznam o zmenách počas eucharistického kongresu 18.9.2005, nakoľko by to cestujúci mohli zneužiť. ? ? Ale ak to tam má nejaký praktický význam, ktorý som nepostrehol tak sorry.
Nikto sa tomu nevyhne.
Ale nie, vazne: Ked si vezmem tahovu vyhybku, tak z hladiska konstrukcie tato drzi tvar vdaka tahu ktory na nej posobi pomocou taznych lan. Ono vyslednica sil by mala v idealnom pripade ist tahovymi lanami, pripadne jendym, ak sa jedna o nesymetricku vyhybku ktora ma tomu zodpovedajucu vyslednicu. Naproti tomu podvesna konstrukcia je drzana nosnymi lanami, pod ktorymi "visi", t.j. je iba napojena na stavajucu trat. Ono tento druhy sposob je IMHO ovela jednoduchsie a najma rychlesie namontovany ako komplikovane tahove geometricke utvary, ktore si vyzaduju osadenie eventualnych stlpov v kotrych su ukotvene tahove lana. Samozrejme, horsie drzi tvar, podvesne trubky lubia odpadnut ako som naposledy videl v krizovatke Mileticova - Prievozska. Tolko v skratke.
Prosim o okamzite poopravenie ak sa mylim, dakujem.
NN
btw. dnes som bol dlhom case videl revizorov na zastavke Hozdovo nam. smer Petrzka ako tam cosi spisovali, skoda ze som nemal fotak