Reply on: Andy #50443:
Pocuvaj, autobus je menejcenyn dopravny prostriedok. A napis mi teda tych vela vhodnych miest, kde je vhodnejsi nez elektricka alebo trolejbus. Ja si viem vybavit iba nasledovne: Rusovce, Jarovce, Cunovo. Dalej Spalovna, Povode Dunaja a podobne. Cierna voda, Mierova Kolonia, Devin, Zahorska Bystrica. To je akoze vela? Ak by som chcel vymenovat miesta, kam chodi IBA smradobus, tak mozem zacat celou Petrzalkou: Luky, Haje, Dvory, etc, dalej Devinskou Novou Vsou, Stare Grunty, Zatevna (Dubravka), Lamac, Dlhe diely, Zelezna Studnicka, dalej "okruzne" trasy po Bajkalskej a Jarosovej, potom Tomasikovej, Staromestska, Mlynska Dolina, Patronka (jednosmerny trolejbus nie je skutocne riesenie) a dalej plno zbytocnych SUBEZNYCH tras, vdaka idiotskemu nesystemu linkovania a absencii kvalitnych prestupov.
inTony
toto:
Na akom princípe má fungovať existujúca, budovaná a plánovaná preferencia električiek na svetelne riadených križovatkách a priecestiach?
Nieje možné dať niektorým električkovým zastávkam štatút na znamenie?
Akým spôsobom má byť riešená nová prestupná zastávka „Vazovova“ medzi Floriánskym námestím a Vazovovou?
Prečo sú niektoré trate vedúce na samostanom telese zadláždené resp. zaliate asfaltom, aj keď už boli rekonštuované v nie až tak dávnej dobe.
Prečo niesú na výhybkach s otvoreným zvrškom namontované nežliabkové výhybky.
Budú sa rušiť nejaké električkové zastávky aj v iných častiach mesta, okrem Vazovovej?