Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #50035:
To treba verit. Ale podla studie dopravoprojektu co tu bola volakedy spomenuta bude treba cca 50 34 metrovych vozidiel, pricom posledne vyadrenia magistratu hovorili o 25 supravach! Takisto magistrat zhana 5mld. Sk a najmensie naklady boli 7.6mld! Ale asi aj so subeznou cestou. Takze sa musime asi nechat prekvapit.
Reply on: Emo #50037:
hehehe, tak to chcem vidiet ako by som sa tam prihlasil ja alebo Si, ked login musi mat min. 3 znaky, myslim ze daleko pohodlnejsi by bol IRC kanal na IRCnete (telecom.irc.sk, nextra.irc.sk, felk.cvut...)
Ináč, ak to ešte neviete, tak v novembri by mali prísť 2 nové 7,5 metrové busy pre oblasť Horského parku a Kalvárie. A vo februári sa čakajú prvé duobusy, aspoň podľa článku v posledných Bratislavských novinách. Ale o konkrétnych typoch sa tam nehovorí.
emo: dik uz sa mi to poradilo ale nevyzna sa v tom ani pes
Reply on: Emo #50035:
nakupiť sa maju vraj ( no necháme sa prekvapiť )
Reply on: Emo #50037:
A potom si to vypýta ešte password (heslo). A ostatné už platí tak ako som napísal v #50036.
Reply on: Emo #50036:
Oprava: login = meno (nick).
Reply on: slovanista21 #50034:
Login = heslo. Ono to tam ide písať, lenže objaví sa ti to až keď stlačíš enter. Ale ďalej sa v tom ani ja nevyznám.
Reply on: Technopol #50033:
Keď už sa robí rýchlodráha, tak dúfam, že sa kúpia aj nové vozy. S rozchodom nebude problém, veď vo svete sa vyrábajú aj električky na 1000mm.
Na co je ten dp talker??? chce to nejaky login a ja neviem ako sa to tam pise lebo to nejde tam pisat poradte....
Reply on: Emo #50030:
V podstate mi ide o to že zakaždým ked sa píše o rýchlodrážnej električke , objavia sa tam obrazky nových viac článkových električiek ktoré tu budu premávať a predstav si reakciu ludi (ako je aj táto moja) že sa dozvedia že tam budu premávať "staré T3"
Reply on: si #50031:
Aha, to sme sa nerozumeli.

A ktomu šlapaniu: ono záleží aj na tom, či si na hl.st. spravíš skratku cez vozovku a to parkovisko, alebo to budeš poctivo obchádzať. Ale uznávam, že skratka je v tomto prípade výhodnejšia, lebo tam zas toľko aút nechodí, aby to bolo riskantné.
Reply on: Emo #50029:
ja sa ale nepytam ako prestupis bez hlavnej stanice z 93 na 201 ale ako prestupis z 201 na 93 (teda v opacnom smere).
PS: aj v smere z 93 na 201 prestupim as radsej na hlavnej stanici ako na SAV-predstanicne nam.; kedze casove to bude trvat asi rovnako a slapania mam menej (a prazdny trolejbus zo stanice je tiez lakavejsi ako uz naplneny na predstanicnom 🙂 )
Reply on: Technopol #50023:
Ale práve väčšina t3ojok (tak 80%) je z druhej polovice 80. rokov.
Reply on: si #50025:
Ale to už sú moc veľké fantázie, toho keď sa dočkáme, tak tak o 100 rokov. ?

To prestupovanie: z 93 vystúpiš na SAV a prejdeš na Kooperativu na 201, trvá to tak cca 3 min.
Reply on: si #50027:
Aj cez víkend je mnoho iných možností, ako sa dostať niekam za kratšie a efektívnejšie ako cez Hl. stanicu. Ale aby sme sa tu nehádali, mohla by sa spraviť nejaká anketová otázka na túto tému. Osobne si myslím, že z celkového počtu ľudí idúcich na HS má cieľ prestúpiť tak 20 - 25 %.
Reply on: Tomi #50026:
od trnavskeho myta do petrzalky ide 78 len cez pracovne dni a aj to ta len tak vyklopi hned za mostom...

"Tak isto od Dúbravky: do Petržalky ide L83, 34-ou sa dostaneš na Predstaničné nám., kde efektívne prestúpiš smer Dolné hony, Vlčie Hrdlo, letisko..." - zabudas na to ze sa nejde len na dolne hony, slovnaft a pod, ale aj opacne, a tam ta tie spoje vyhodia bud na racku, pri ymce alebo na stanici... ziadne predstanicne nam....
Reply on: NN #50020:
Ja si tiež myslím, že Hlavná stanica nie je prestupový uzol. Veď keď ideš od Trnavského mýta, do Petržalky ide 78, resp. zastávky pred tým 68 a 98 a nemusím sa trepať až na HS. Tak isto od Dúbravky: do Petržalky ide L83, 34-ou sa dostaneš na Predstaničné nám., kde efektívne prestúpiš smer Dolné hony, Vlčie Hrdlo, letisko... Neviem si predstaviť, že by si z Dúbravky vystúpil na Sokolskej a čakal na 41 a 32, aby si na HS sadol do prázdneho busa. Z vlastnej skúsenosti vidím, že väčšina ľudí z Petržalky na HS neprestupuje. Buď vystúpia na Zochovej, SAV alebo použijú linku cez iný most do inej mestskej časti.
A ja osobne som za posledný rok využil HS len na prestup na L41 a raz na L81.
Aby bol z HS prestupový uzol, muselo by prísť k zmenám vo vedení liniek a zrušiť "prejazdové" linky ako 21, 63, 83 a pod.
Reply on: AAA #50017:
nikdy nehovor nikdy... moje fantazie o kolajovej sieti elektriciek obsahuju aj nieco take ako pokracovanie (elektrickovej) trate razenym tunelom popod kramare, kde by bola podzemna zastavka/stanica, na patronku a odtial do lamaca a mlynskej doliny (prva zo spojok medzi radialami s odbockou k intrakom)

Re #50019 AAA: tak mi napriklad ukaz rozumnejsi prestup medzi linkami 201 a 93 ako na hlavnej stanici...
Reply on: tr3mp #50012:
v tom tvojom príspevku Po otvorení trate do Petržalky už počítaš s novou zastávkou na Radlinskeho??? (s tým tvojim navrhom suhlasim na 101% ) ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.