Dlho som sem nepisal a asi ani dlho nebudem, ale neda mi to... Najvacsiu vinu na sucasnom stave a nepochopeni v Petrzalke nesu komunisti. Keby najskor vybudovali nosny system a az potom sidlisko, ludia by boli uz davno nuteni prestupovat - a nejednalo by sa o prestopovanie na hrane pripadne s presunom cez 3 prechody pre chodcov (ako teraz), ale o behanie hore-dole na prestupnych terminaloch (ako vsade inde na zapad i vychod od Slovenska). Takto si vsak tisice cestujucich zvykli najskor na expresy, potom na spojenia odvsadial vsade a postupom casu sa zdegenerovali do takej miery, ze maju vyhrady typu "mne vela autobusov linky 95 vadi, rano ma budia, a radsej sa budem tlacit na poslednom schode v linke 78 ako by som mal prestupovat z poloprazdnej 95." Teraz uz ludi nerobi dobytok DPB, ludia zo seba robia dobytok sami. Vacsina cestujucich nema ani len predstavu, co to "metro" znamena, len o nom stale rozpravaju a dozaduju sa ho, ale zaroven dodavaju, ze aj tak chcu mat priame spojenie do mesta (vdaka comu ale metro nepotrebuju). Iste, ak niekto doteraz cestoval z Ovsista na Safko 10 minut a teraz musi prestupovat, pricom cesta cez krizovatku trva 3 minuty, tak to nie je prijemne. A po zavedeni nosneho systemu, ked po Starom moste nebude moct prejst autobus, to uz prijemne bude? Cele toto je iba obrazom toho, ze sa pre ludi neoplati vobec nic robit. Pekne krasne mal DPB vyradit hned na konci prazdnin 50 vrakov radu Ikarus 28x a primerane tomu zredukovat intervaly. A uz aj viem, ktora mestska cast by si to najviac zasluzila. Ale mozne je to aj teraz. Krasne by sa na linke 95 s intervalom 10 minut v spicke vynimali plagaty "Tato linka od 5.9. do X.X.2005 premavala v 3-minutovom intervale. Na zaklade staznosti sme museli pridat zrusene linky a predlzit interval na 10 minut". Je mi z toho zle.
NN