NN: lebo zo Safka je pesia dostupnost na mnohe ciele v centre (prestup na elinu kvoli 1 zastavke nema vyznam - pri tom intervale).
megaloman:
1. bezpecne mozes pouzit 88
2. v smere Safko neni o com, interval je vynikajuci.
V smere Ovsiste je zbytocne bezat, 84 aj 99 maju zelenu tak ujdu, dalsiu vlnu stihne aj babka o palicke - pekne na zelenu.
3. tu krizovatku este nepoznam v opacnom smere (az zajtra), ale mozno by stacilo upravit signalny plan v prospech plynuleho prechodu chodcov - a nebudu mat dovod riskovat.
megaloman:
1. bezpecne mozes pouzit 88

2. v smere Safko neni o com, interval je vynikajuci.
V smere Ovsiste je zbytocne bezat, 84 aj 99 maju zelenu tak ujdu, dalsiu vlnu stihne aj babka o palicke - pekne na zelenu.
3. tu krizovatku este nepoznam v opacnom smere (az zajtra), ale mozno by stacilo upravit signalny plan v prospech plynuleho prechodu chodcov - a nebudu mat dovod riskovat.
inTony
Ja by som zastávky Farského na nájazde na Strý most a na Bosákovej zlúčil do jednej resp. by som posunul pred križovatku na Jantárovu cestu. Už tam nemá zmysel také prerozdelenie zastávok. Pretože už zo Starého mosta na Boskákovu a opačne už nič neodbočuje a ani už nebude. Dnešná 78 sa nepočíta pretože konečná je v tej lokalite.
Tak by sa smerom z Ovsišta s prestupom na križovatke Farského prechádzalo len raz cez cestu. A aj budúca zastávka električiek má byť obojsmerne až za križovatkou na Jantárovej.