Což o to, samo o sobě to nevypadá nejhůř (bohužel to má výrazně evropštější rysy než SOR BN12...), ale otázkou je, do jaké míry je to spolehlivé, jak by to snášelo bratislavskou údržbu (která se od toho Ruska už moc lišit nebude) a jak by to bylo s náhradními díly. A osamocená dodávka 25 kusů bez naděje na další dodávky není ekonomicky moc výhodná.
A pokud jde o Petržalku, ono je to jedno- už teď je to "nejruštější" sídliště v bývalém Československu a to, co tam jezdí teď se od Sibiře taky moc neliší, takže s estetického hlediska by to bylo celkem jedno...
Ako som písal, niekoľko týchto zázrakov som videl v Rakúsku. Proste radový most, vyrábaný veľkosériovo. Ten náš je akurát trochu väčší a vyblbli sa keď ho otáčali, ale inak tam nie je veľký rozdiel.
pretoze to stoji vela procesoroveho casu a toho je akosi pri tej zatazi co tu byva nedostatok. V pripade stedreho sponzorskeho daru ale nie je problem nakupit dalsi HW a vyhladavanie spojazdnit ? ? ? ?
A jeden postreh z dneška..Opäť sa (mne ? ) len potvrdilo že nové linkovanie električiek je vážne treba...Išiel som do Rače a na Obchodnej mi zdrhla 5. Pritom ešte stála na križovatke hneď za zastávkou, a dosť dlho...Ešte som sa snažil "mačkať" tlačítko dverí, ale márne ? ..Stála na semafóre dosť dlho...
Samozrejme sa mi nechcelo čakať 12 min. na ďalšiu, tak som išiel na práve prichádzajúcu 1, že prestúpim (a sa aj prejdem z jednej zast. na druhú) pri STU...
Ako som prichádzal na zastávku kde stojí L3, uvidel som elinu 11 stojacu na zastávke Americké nám. smer Rača... Super...Nemal som možnosť prestúpiť...Tá 11 sa potom pohla a zastavila na semafore hneď pri nás..Samozrejme poloprázdna....
Tak som ďalej čakal až kým neprišla L3..
Samozrejme že prázdna z HLST....
K tomu len chcem povedať že je zbytočné aby chodili celé prázdne vozy L3 na HLST, keď L5 do centra a Dúbravky je prepchatá...
A okrem toho idú všetky eliny naraz a potom dlho nič..
Takisto je zle byriešené prestupovanie v okolí Vazovovej(Amerického nám.)...
? ? ?
Ja nevravím že to tak nie je, naopak je ? , ale v tom článku to tak vyzerá ako keby tu tie rachotiny predtým neboli a len spríchodom nového systému sa odkiaľsi zrazu kúzelne vynorili ?
Ad "Neružové vyhliadky": autorka si zreme myslí, že doteraz v Bratislave nejazdili "autobusy zvláštnych tvarov a farieb, s čudesne pozliepanými karosériami, kúzelným dizajnom". A v zime takisto zrejme neboli problémy s dodržiavaním CP, hlavne keď neboli odhrnuté a posypané cesty, však áno! ? ?
No ono to az tak vela s predsedom vlady nema, ake vozidla na nakupuju pre BA. Nehovorim, ze vobec, ale tam skor ma co povedat magistrat, VUC, alebo este tak minister dopravy. Ale to je jedno - proste cele je to take ake je... ;/
Ale je to haluz, že posledný kĺbový autobus bol v BA kúpený v roku 1998, v čase, keď ešte vládol Mečúň. Vtedy som si myslel, teda aj sa to všelikde tak písalo, že Bratislava je na tom tak zle kvôli tomu, že tu prevládal iný názor. Potom, keď nastala zmena, som sa tešil, ako na tom bude dobre bratislavská MHD, konečne sa nájde viac peňazí aj pre BA, no keď predtým sa kúpili za rok aspoň nejaké kĺbové busy, po zmene už neprišiel žiadny. ? ? ? ? ? ? ?
Tu je potrebné riešiť nákup autobusov systematicky, a nie jednorázovo. A navyše 25 kusov je na teraz málo. Teraz by MHD potrebovala aspoň 100 autobusov... A každý rok aspoň 50 na obnovu...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SZKV
A pokud jde o Petržalku, ono je to jedno- už teď je to "nejruštější" sídliště v bývalém Československu a to, co tam jezdí teď se od Sibiře taky moc neliší, takže s estetického hlediska by to bylo celkem jedno...