Všimol som si opäť diskusiu o obnove vozového parku. Ja som to už dávnejšie písal, ale nemohli by sa pre Bratislavu nejaké autobusy zadovážiť prostredníctvom deblokácií ruského dlhu? Myslím, že na magistráte sedí dosť ľudí, ktorí by to mohli na najvyšších miestach vybaviť. Osobne si myslím, že 20 - 25 kusov by bolo reálnych a dočasne by DPB pomohlo. Niekoľko ukážok:
http://www.liaz.ru/prod_liaz6213.htm
http://www.liaz.ru/prod_liaz6212.htm
http://www.paz.nnov.ru/p5271.htm
http://www.trolza.ru/production.pl?id=25 (trolejbus)
http://www.trolza.ru/production.pl?id=28 (trolejbus)
http://www.liaz.ru/prod_liaz6213.htm
http://www.liaz.ru/prod_liaz6212.htm
http://www.paz.nnov.ru/p5271.htm
http://www.trolza.ru/production.pl?id=25 (trolejbus)
http://www.trolza.ru/production.pl?id=28 (trolejbus)
m@rtin
Pominu-li opravdu 4 RT6N1 a 1 RT6S1, tak ještě "električky" Trenčianské Teplice-Trenčianská Teplá ?
To, že se rozbíhala kačena tak dlouho, je dáno také tím, že má použitou jinou výzbroj.
Samozřejmě, že je to málo, ale zrovna tak bych neopomíjel 400 nízkopodlažních autobusů, polovinu stanic metra zpřístupněných výtahy. Jinak 20+40 nízkopodlažních tramvají je objednáno a na dalších 250 se vypisuje tendr.