Všimol som si opäť diskusiu o obnove vozového parku. Ja som to už dávnejšie písal, ale nemohli by sa pre Bratislavu nejaké autobusy zadovážiť prostredníctvom deblokácií ruského dlhu? Myslím, že na magistráte sedí dosť ľudí, ktorí by to mohli na najvyšších miestach vybaviť. Osobne si myslím, že 20 - 25 kusov by bolo reálnych a dočasne by DPB pomohlo. Niekoľko ukážok:
http://www.liaz.ru/prod_liaz6213.htm
http://www.liaz.ru/prod_liaz6212.htm
http://www.paz.nnov.ru/p5271.htm
http://www.trolza.ru/production.pl?id=25 (trolejbus)
http://www.trolza.ru/production.pl?id=28 (trolejbus)
http://www.liaz.ru/prod_liaz6213.htm
http://www.liaz.ru/prod_liaz6212.htm
http://www.paz.nnov.ru/p5271.htm
http://www.trolza.ru/production.pl?id=25 (trolejbus)
http://www.trolza.ru/production.pl?id=28 (trolejbus)
Papyr
All: Dnesnym dnom zacina jazdit v Prahe prva nizkopodlazna elektricka, KT8D5 s nizkopodlaznym clankom c. 9082 (ex 9032). Jazdit ma na linke 3. Je to sice jedna jedina NP tramvaj v Prahe, na Prahu je to nechutne malo, a este k tomu im to zavedenie NPT priserne dlho trvalo, ale nieco ine som chcel:
Dnesnym dnom sa stala Bratislava poslednym elektrickovym mestom v niekdajsej ceskoslovenskej federacii, ktore nema NP elektricku.