práve preto je to jedna zmála zachovaných expresných autobusových liniek cez celé mesto, spolu s linkou 63. Pretože expresné linky sú neefektívne až na pár výnimiek ako sú napr. 21, 37, 59, 63, 75, 91, 92, 96, (198) 98.., ktoré majú svoj zmysel.
Suhlasim z hagenon. Som rad,ze 59 ostala tak jak je.. Len rano tie intervaly.. mohli dat radsej napr 12.min. takto vsetko zduchne do 7.30 a potom dalsi ide az o 8h.. keby bol narp. 12,24,36 .. aspon by to bolo lepsie roztiahnute na 1h.. kebyze ide ste jeden bus dajme tomu 48.. ale redasej nejdem frflat.. som rad,ze zostala jej povodna trasa
Ti co frflete,ze 59 je natrt spoj, uvedomte sa.. 59 bol jeden z mala spoj co bol uz na zastavke Lubovnianska smerom do Race pomerne dost naplneny.. ( samozrejme medzi 6-8h rano )
? Myslím si, že trolejbusová trať na Dolné hony, bola tiež jedným z omylov mesta... To mala byť električková trať.. alebo aspoň keby po Pribinovej, popri Prístavnej, Slovnaftskej a Kazanskej.
Tiež neviem načo je tá trolejbusová trať na Mierovej, keď ide súbežne s Prievozskou trolíkovou traťou a pritom sú odseba len pár metrov.
A to postupné zastavávanie koridoru Karadžičovej to ani nekometujem...
So zmenou električiek sa počíta až od začiatku roku 2006, pretože treba vymeniť výhabku na Hurbanovom nám. za elektricky ovládanú a vybudovať prestupný uzol "Vazovova" medzi kostolom Blumentál a križovatkou Vazovova-Radlinského. Zároveň sa plánujú ešte rekonštrukcie tratí na Kapucínskej, Obchodnej a tuneli.
Ale pochybujem, že skutočný stav od nového roka bude moc odlišný od návrhu. Podľa mňa bol ten návrh linkovania električiek dobrý ?
btw, chcem sa spytat ze ako je to s elektrickami? ked si dobre pamatam,tak v tych prvych navrhoch boli aj nejako pomenene linky elektriciek a teraz nikde nic nevidim. Neviem,ci som slepy alebo blby ?
vezmi to tak: je asi 200 ludi, co ide denne 59 do race. a potom asi 40 tisic ludi, co cestuju 93+94 cez most na stanicu. 59 je luxusna linka na druhy koniec mesta, aku nema takmer ziadna ina mestska cast. ine mestske casti musia prestupovat.
medzi niektorymi spojmi, tymi, co su dolezite. 59 k nim nepatri, mala byt zredukovana iba na skolske spoje a len po holicsku. bud rad, ze nakoniec ostala taka, aka je, lebo kvoli nej isiel srat trojminutovy interval na nejakej inej linke.
no tak sa musime pozriet este vyssie a to na politikov.ako tu uz niekto spominal,kedze peniaze uz nedostavaju od statu.ti su este vacsi parchanti.tych odvezu primo pred vchod domu ich osobny vodici a z vysoka sa mozu vyondiat na tych chudakov ludi co sa tlacia v autobusoch a cez leto su ako v sklenniku.
a ok...aj tak mi nepomoze,ze sa nad tym budem pozastavovat....radsej idme premyslat ako by som sa co najrychlejsie mohla dostat do ruzinova...
?
zase neviem kde je ten vyhladovy nakres na bratislava.sk. Tam bola zo sedemmdesiatehosiesteho ? zakreslena cervenou pastelkou kolajova draha.
Vsimni si, ze od Niv az na Dolne hony nebolo po pravej strane pred 1989 nic nicotowe. Presne na 2 kolajnice. Myslim, ze to ten sudruh arch. mal velmi dobre v oku (aj ked vtedy na to chybali peniaze mozno este viac ako dnes).
Lenze stavby v poradi Apollo BS, Ceska poistovna, Slovenska Sporitelna, BBC, Autosalon uz tuto moznost odrovnali. Jedine, ze by este tu trat posibovali zozadu od plynarenskej. Ale to uz v novom plane nieje, tak sa to nikdy stavat nebude.
Ak sa niekto pohybujete po Dolnych Honoch a poznate nadchody na Kazanskej (dnes uz nefunkcne) spomente si na dve schodistia na pravej strane, resp. vymerany priestor pre elektrickovu trat medzi nimi.
Cest a slava socialistickemu planovaniu. ?
A este k 2. z prispevku 48593: ano, doveziem sa 95 na farskeho a 78 mi zdrhne. To bolo teraz. Teraz mam taky pocit ze hovorili ze budu spoje navezne ,nie?(terajsi priklad: 6 liniek na jednej zastavke v priebehu 5 minut vsetky linky pridu a odidu a potom 20 min. nejde nic) A ked vidi vodic ze za nim pride 95 tak pocka(to plati pre slusnych vodicov).
"ale to nieje moj problem odkial maju zobrat peniaze!"
Tak to som nečakal, že 16 rokov po revolúcii ešte stretnem človeka, ktorý povie niečo také.
"maju si vsetko vyvazit a nedavat peniaze sebe do vackov!"
Vieš koľko stojí napr. nový autobus? A skús si to porovnať s odmenami, ktoré dostávajú ľudia na magistráte, DPB a podobne. Potom zistíš, že či idú nejaké peniaze do vačkov, vlastne ovplyvňuje ostatné fungovanie dopravy len minimálne. Oveľa väčší problém je napríklad neefektivita v DPB, ktorú sa však teraz konečne trochu snažia napraviť.
Človeče a to DPB ešte asi nevie koľko čiernych pasažierov môže nachytať v 2 pásme. alebo takej Trnávke , od ukrajincov posmradenych robošov od zasvinenych šiat,ďalej v poddunajskych byskupiciach, dolnych honov a pod.... Mohol by som tu uvádzať neskutočné čísla pochybných indyviduí nainf. rôznym smradom po okrajoch blavy ale revizorkovia sa boja a maju strach . Stále sú v okolí centra a tam si aj cigan kúpi lístok ak do tých končín raz za rok zablúdi. DPB si túto reklamu robí po celej europe. Chce zarobiť na turistov a svoju BA špinu si kryje. Humus a špina sa preváža v BA doprave. Kultúra cestovania sa vytráca a vlastne tak si naďalej vychováva ľahostajne neprirodzených cestujúcich.Fakt radšej ísť autom od pribudajuceho humusu!!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hagen