Reply on: 81-71 #48144:
Osobne si myslím, že až 15 je tam na to, aby keď v budúcnosti budú chcieť kĺbové trolejbusy, aby nemuseli vypisovať ďalší tender.
Ved su to v podstate len dvojnapravaky s ultra kratkym rozvorom, dlhymi neskosenymi prevismi, pospajane zavesenymi priechodzimi medzikusmi
A co sa tyka interieru...tiez mi prislo z tej fotky troska divne, ako si tam sadnu dvaja oproti sebe nad podvozkom (este budu natoceni voci sedadlu) 
Normalny Solaris U15, len s trochu inak riesenym interierom (kvoli zastavbe CNG motora) a na prvy dojem mozno trocha lenivsi, s divnym spravanim prevodovky, ale to mohlo byt aj technikou jazdy vodica.
hoppusmark
Kramáre, Hl.st., Patrónka..
Jasné že linka odvšiadiaľ všade nie je dobré riešenie, ale dobrým riešením nie je ani linka ODNIKADIAĽ NIKAM!
Aj v Petržalke sa linky skrátili, ale KAŽDÁ LINKA SPÁJA NEJAKÉ DôLEŽITÉ BODY! Dokonca aj linka 99, ktorá je iba lokálna.
V Petržalke bude možnosť dostať sa napr. do centra alebo do petržalskej nemocnice Antolská max. s jedným prestupom...
Obyvatelia Petržalky patria do nemocnice Antolská, obyvatelia DD zas na Kramáre... Preto by tam mali mať obyvatelia DD na Kramáre dobrý prístup, takisto ako Petržalčania na Antoslkú...To bol príklad.
A za to, že niektorí obyvatelia Petržalky nemajú na Antolskú priame spojenie, nemôžu mať ani Dlhé Diely priame spojenie na Kramáre??? TO JE OBYČAJNÁ ZÁVISŤ...
?