Budeme muset hold prechadzat ten kusok na nam. Hraniciarov ... ten cas, ktory by cakal na 95, proste stravi chodzou na nam. Hran. .... a 10 min. listok Ti bude stacit aj tak ...
milannco: Aj ja by som najradšej tú 80 nedával do Kopčian!!!!! Šak už som tu aj raz písal že l. 80 kvôli tomuto chodiť určite nebudem..
Čo sa týka SOR-ov... Na jednej strane máš pravdu, že kapacita stačiť nebude... Na druhej strane ale som trochu rád lebo sú to predsa len nové autobusy a máš tam väčšiu istotu že sa nepokazí(a nevypadne spoj..) Lebo doteraz sa mi na l.82 dosť často stávalo, že vypadla..Proste plynové karosy nenávidím ?
p.s. pri tejto príležitosti opäť pripomeniem že už ma celý DPB a mesto štve kvôli absolútnemu nenakupovaniu nových 12m a 18m nových busov!!!!!
ja som zas prepočítal odchody autobusov zo zastávky "Einsteinova", smer mesto, počas rannej špičky do 30. 6. 2005 a od 5. 9. 2005 ::
81 - (interval 8 minút) = 8
90 - (interval 15 ? minút) = 4
180 - (interval 12 minút) = 5
_____________________________
spolu 17
= zlepšenie o 3 odchody v hodine. Aj na úkor toho sa nedostaneme už priamo na Hlavnú stanicu, ale na Zochovej sa bude dať prestúpiť z 80 na 93, ktorá pôjde 14 autobusov v jednej hodine. (Osobne nesúhlasim, že na linke 80 budú premávať cez víkend SORy, o. i. to bude podľa mňa nedostačujúce a autobusy, spoj Kopčany budú po návrate do vozovne v dezolátnom stave ? )
Do počtov som nezarátal linku 92, ktorá s centrom mesta nemá a ani nebude mať nič spoločné a statočne ho obíde.
Cez Lachovu to az taky velky casovy rozdiel nie je. Kludne by sa mohla zrusit zastavka Mlynarovicova a bolo by to este o trochu menej.
Chod teraz v spicke 78 a ta ma na Jungmanovej niekedy fest problem zatocit na Nam. hraniciarov.
juro: v tomto máš pravdu.. mňa by asi tiež naštvalo keby som musel do mesta prestupovať...
Ináč keby si išiel opačným smerom l.88? Síce trocha obchádzka cez Rusovskú a Inchcebu...Ale myslím že až tak dlho by to netrvalo..
OK opravujem o +8 busov v spicke. Aj tak je to pokles.
Radsej plny autobus ako prestup. A na Safko stacil v pohode 10min listok, teraz cez vikend pochybujem.
a ešte jeden postreh: nezabúdaj, že doteraz ti na zastávku smerom do centra prišla 95 už narvaná ľuďmi z celej Petržalky, teraz to pôjde priamo a nie cez Lachovu, takže na tvojej zastávke stačí menší počet busov ako bol doteraz...That's all.
juro: To isté aj linka 68...Tá ti po Lachovej prejde tiež 10 krát ako 88(ak sa nemýlim... ? ).....Samozrejme hovorím o špičke..
Na ostatné busy som sa nepozeral..
Juro: Ako si došiel prosím ťa k číslu, že od nového grafikonu ti na Lachovej bude chodiť za jednu hodinu 6 busov č.88....Vydel si 60 minút 6 minútovým intervalom a uvidíš, že ti vyjde trocha viac spojov za hod ako iba 6..
Tomi: ako v ktorom, ale väčšina má obyčajné drevené sedáky a la TAM BUS potiahnuté látkou a to je v spojení s dodávkovým vypružením hotová katastrofa...
Nehovorím, že zrovna tieto Mercedesy by tu mali jazdiť, ale na spomínaných linkách by takýto typ vozidla bohate postačoval, veď aj SOR-ov je tam škoda, často vozia len vzduch.
myslím, že sa zabúda pri týchto zmenách zdôrazniť jeden fakt - že bola požiadavka znížiť vozokilometrické výkony, čiže zhoršenie by nastalo nezávisle od týchto zmien! Ale vďaka týmto zmenám sa prepravná kapacita cez mosty naopak ZLEPŠUJE!
Mas pravdu, ubrat, pribrat.. Len tak ma to napadlo stou 94kou.. chcem sa spytat, na zaklade coho sa urcila zmena 59ky, kedze podla noveho pojde od Smolenickej?? Pytam sa, lebo snou chodievam, a pomerne casto sa mi stavalo, ze na zastavke Lubovnianska uz bol pomerne naplneny.. ( cez skol. rok ) Ozaj ako sa bude rozlysovat 80ka?? Dakde som tam cital, ze jedna pojde Od Matadorky a druha si nepametam uz presne.. Bude to znacene napr. 80A a 80B ( to A a B podobne ako vo Wien ).. Asi som moc zvedavy co..
Pravo nadavat na nove spoje budem moct, az ked ich "otestujem" ale ta 99ka, podla papierov sa mi zda jej trat taka komplikovana.. Moc klukata.. Ale to je len papierovy dojem..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KiBEL