"Veď Švajčiari sú národ bohatý a nevyužité spoje si môžu dovoliť, len aby bol zabezpečený komfort cestujúcich. " - článok -Basel.
Nesúhlasím. Podľa mňa úradníci na Slovensku sú stále bohatšie a preto my cestujúca verejnosť musíme trpieť ich nerozvážne (?) a neefektívne (to vedia aj úradníci) rozhodnutia. A slovo komfort to už pomaly bude len slovo pre najvyššie vrstvy obyvateľov.
A keď funguje všade inde lepšie MHD než v Bratislave (aj v USA !!!) tak neverím a nedôverujem žiadným tzv. "faktám" o tom prečo to u nás nemože lepšie fungovať.
To že v Bratislave napadne 5 cm snehu aj už je kalamita v doprave (jediný dôvod uznateľný pre výstavbu metra) je nehorázne, keď v Grécku alebo Sýrii majú problém so snehom to uznávam, ale v BA to nemôže (nemalo by) byť problémom.
Natrieskané staré rozpadajúce vozidlá a ďalšie.
Keď sa to podarilo čiastočne vyriešiť v Prahe, Budapešti a ďalších mestách a na 99,9% vo Švajčiarsku tak u nás prečo nie ?????? (želám si aby to bolo aspon na 80
.
A ako to vyriešiť ? Treba mať správnych ľudí na správnych miestach. Nech rozhoduje odbornosť a nie vysoká politika ! Že pán "hlavný náčelník" nechce sa vzdať svojho kresielka? Tak nech tam zostane, ALE
za podmienku že ostatné ľudia okolo neho budú rýdzo odborníci v tom pravom zmysle slova, lebo jedného ešte tento systém unesie (keď musí), ale ďalších 20 už nie.
----
Sorry pre dlhý text MHD v BA je nepoužiteľná v dnešnom stave.
Nesúhlasím. Podľa mňa úradníci na Slovensku sú stále bohatšie a preto my cestujúca verejnosť musíme trpieť ich nerozvážne (?) a neefektívne (to vedia aj úradníci) rozhodnutia. A slovo komfort to už pomaly bude len slovo pre najvyššie vrstvy obyvateľov.
A keď funguje všade inde lepšie MHD než v Bratislave (aj v USA !!!) tak neverím a nedôverujem žiadným tzv. "faktám" o tom prečo to u nás nemože lepšie fungovať.
To že v Bratislave napadne 5 cm snehu aj už je kalamita v doprave (jediný dôvod uznateľný pre výstavbu metra) je nehorázne, keď v Grécku alebo Sýrii majú problém so snehom to uznávam, ale v BA to nemôže (nemalo by) byť problémom.
Natrieskané staré rozpadajúce vozidlá a ďalšie.
Keď sa to podarilo čiastočne vyriešiť v Prahe, Budapešti a ďalších mestách a na 99,9% vo Švajčiarsku tak u nás prečo nie ?????? (želám si aby to bolo aspon na 80

A ako to vyriešiť ? Treba mať správnych ľudí na správnych miestach. Nech rozhoduje odbornosť a nie vysoká politika ! Že pán "hlavný náčelník" nechce sa vzdať svojho kresielka? Tak nech tam zostane, ALE
za podmienku že ostatné ľudia okolo neho budú rýdzo odborníci v tom pravom zmysle slova, lebo jedného ešte tento systém unesie (keď musí), ale ďalších 20 už nie.
----
Sorry pre dlhý text MHD v BA je nepoužiteľná v dnešnom stave.
Martin
-z boku
http://www.citybus.cz/aktualni_fotografie/7_1_01/6500_200_bohnice.jpg
-dohromady s krátkým Renaultem z roku 1996
http://www.citybus.cz/aktualni_fotografie/7_1_01/6500_200_bohnice_1.jpg
-první cestující
http://www.citybus.cz/aktualni_fotografie/7_1_01/6500_200_bohnice_2.jpg
-interiér
http://www.citybus.cz/aktualni_fotografie/7_1_01/6500_200_int_3.jpg
http://www.citybus.cz/aktualni_fotografie/7_1_01/6500_inter.jpg
http://www.citybus.cz/aktualni_fotografie/7_1_01/6500_inter.jpg
-řídící pult (palubní přístrojovka)
http://www.citybus.cz/aktualni_fotografie/7_1_01/6500_stridice.jpg
-v porovnání s nejnovější kloubovou Karosou B941E
http://www.citybus.cz/aktualni_fotografie/7_1_01/6500_200_nh.jpg
Rád bych slašel váš názor. Díky!