Reply on: enge2 #47031:
v tom článku bol popísaný hlavný problém, prečo ľudia odmietajú tieto zmeny. "Dopravca ešte stále nezačal robiť žiadnu kampaň, ktorou by verejnosti povysvetľoval, ako trasy autobusov zmení, ktoré poruší, prípadne ako a kde sa bude dať prestupovať. Zdá sa, že sa spoľahol na média, ktoré v rámci možností takéto konkrétnosti zverejňujú." V tomto s Matejom Novákom súhlasím. Ani na www.dpb.sk nenájdete informácie o zmenách od 5. 9., resp. od 1. 1.
NN
hm, na nove mesto som myslel aj ja, ale ked tak nad tym uvazujem petrzka by bola omnoho lepsia, stacilo by spravit jednu linku ci posilnit planovane, kazdopadne je otazne co by na to povedali vlaky len prechadzajuce cez BA a nie v nej konciace/startujuce, tam mi to uz take realne nepride narozdiel od NM ktore ma zase nevyhodu v dlhsom spojeni k hl.st. oproti petrzke
hl.st - zst petrzka - 83/93 bez prestupu - 13min
hl.st - zst NM - 76+61/85+61 - 13-14min - min. 1 prestup
ale ako vravim, skoda ze je ta petrzka vzhladom k vlakom nerealna, pre MHD by bola urcite lepsia a odlahcila by aj rovno prepravu do petrzky, takze asi to bude nakoniec to NM a patrilo by sa potom spravit nejaku rychlu linku k hl.st.