Reply on: Andy #47009:
bol cas, ked som grafitakov branil kolko som vedel. teraz uz len velmi opatrne. aj ked sme im dali plochu, o chvilu "malovali" uz na zakazane miesta...lebo vraj potrebuju adrenalin. prosim, ked sa dohodnu s niekym, kto im da povolenie a koordinuje sa to. ale ostatni ludia im tiez nepchaju svoje vytvory pred oci. keby bol vsade ****sso alebo van gogh na kazdej elektricke len tak kde kade, tiez by to islo na nervy ludom. a chcel by som vidiet grafitakov ako by boli nadseni... bodka... o tom, ze odstranenie takychto veciciek stoji tazke prachy. a socioogicky prieskum pomali ale isto dokazuje, ze miestach, kde je koncentracia graffiti, je aj nemala koncentracia odpadu, spiny, a asocialneho spravania... suvislost medzi tym sa ani tak nehlada, lebo sa pozna. skor sa snazi dokazat, ci je to naozaj tak. a to bez urazok. a zda sa, ze vacsine sa to nepaci, nechapem potom, preco sa na to maju pozerat na prechadzajucej elektricke... a ak to chce niekto srovnavat s reklamou prosim... aj na to je odpoved
NN
hm, na nove mesto som myslel aj ja, ale ked tak nad tym uvazujem petrzka by bola omnoho lepsia, stacilo by spravit jednu linku ci posilnit planovane, kazdopadne je otazne co by na to povedali vlaky len prechadzajuce cez BA a nie v nej konciace/startujuce, tam mi to uz take realne nepride narozdiel od NM ktore ma zase nevyhodu v dlhsom spojeni k hl.st. oproti petrzke
hl.st - zst petrzka - 83/93 bez prestupu - 13min
hl.st - zst NM - 76+61/85+61 - 13-14min - min. 1 prestup
ale ako vravim, skoda ze je ta petrzka vzhladom k vlakom nerealna, pre MHD by bola urcite lepsia a odlahcila by aj rovno prepravu do petrzky, takze asi to bude nakoniec to NM a patrilo by sa potom spravit nejaku rychlu linku k hl.st.