Reply on: Peon #46788:
Ako ovplyvní cyklistická hrádza MHD, v ktorej je preprava bicyklov zakázaná?
Len po velkej reorganizacii dostane 3.DTPA pravdepodobne viac takychto malo vytazenych liniek, ktore teraz robia 1. a 2. DTPA (to miesto 50-tok, ktore budu klbove) - napr. 77, 79, a pod. - a prave na tieto linky (spolu s doterajsimi "SORovymi") budu pravdepodobne nasadzovane SORy, vratane tych, co cerstvo pribudaju
Vztah vodic - cestujuci je tam na uplne inej urovni, minimalne tym ze kazdemu cestujucemu musi vodic-ka orazit ticket, teda v pripade celodenneho (v mojom pripade 72 hodinoveho) iba pozre ci je ticket platny. Ale neviem ako to z toho kodu razitkoveho vedia vycitat
V dlhsich supravach to islo troska rychlejsie ak v zadnej budke sedel sprievodka, vtedy je mozne nastpovat aj vzadu, rozvako ak cest. pri nastupe prednymi dverami chce viac ako len razitko tak ho vodic poslal k zadnemu sprievodcovi, dost sa mi to pacilo 

To by mohlo byt riesenie aj pre BA 
fobust
To si vodic ani neskontroloval ci nedoslo k urazu vo vozidle, ani nevysvetlil situaciu? Ts ts ts... Akoze moze sa stat cokolvek, ale treba mysliet na zdravie cestujucich a po prudkom brzdeni (vynutenym cimkolvek) skontrolovat ci su vsetci v poriadku, ak by sa niekto zranil zavolat pomoc (pripadne aj poskytnut, ak je to mozne). A samozrejme sa aj ospravedlnit, ze k tomu doslo. Taky je pristup k zakaznikom v civilizovanych DP.