Reply on: luky133 #46329:
veľmi pekný príspevok
Ešte k Ikarusom 435 - posledná séria je z roku ´96 a nie ´98, takže tie busy sú staré už 9 rokov.
Však dopravný podnik takéto problémy rieši už dobrých pár rokov zvyšovaním cestovného...
A cestujúci štrajkovať akosi nemôžu, takže vydieranie zákazníkov bude pokračovať aj naďalej.
Ale na zválštny prístup DPB sme už dávno zvyknutý.
Pozri - od 5. 9. 2005 mi zrušia 81
- zo zastávok Kremnická, Záporožská mi nepôjde žiadna nosná linka a z "mojej" zastávky Einsteinova jedna kvázinosná no. 82 na Patrónku a Vojenskú nemocnicu. No ďakujem pekne za nosnú linku ktorá elegantne obchádza centrum mesta a končí na fakt zaujímavo zvolenej konečnej. To ju radšej mohli poslať cez Kramáre na Hlavnú stanicu - ale to by potom určite zrušili ? ? linku 32, alebo z Patrónky až k Pri kríži, no to by zrušili 83 atď. Tieto výzie berte iba vrámci srandy.
Sommelier
Bratislava sa oficialne rozdeluje vyhradne na mestske casti.
A bohuzial za tie roky rokuce som este nenarazil na mapu, ktora by definovala hranice jednotlivych subzon. Takze, je to problematicke. A v skutocnosti je vazne blbe prve aj druhe, podobne ako Petrzalka alebo Vysehradska.
Nikoho nezaujima jedno alebo druhe. Chce sa dostat do oblasti. Ale ta akoby ani neexistovala. A preto je to myslim problem.