Reply on: galiyosha #45809:
Podľa mňa nebude linka č. X43 zastavovať na Kamzíku z ješitnosti tých, ktorí o tom rozhodli. Nikdy sa to tak nerobilo, nikto to nezaplatí...Tak či tak ten spoj tadiaľ pôjde a jedna obojsmerná mimoriadna zastávka by DPB určite nespôsobila väčšiu stratu ako má teraz. Tak by ten spoj bol aspoň trochu využitý. Keďže nebudú vylepené ani CP, ľahko môže vzniknúť konflikt medzi vodičom a nepozornými cestujúcimi... Je vôbec na Kamzíku a v Lesoparku dosah vysielačok DPB?
Ak som správne pochopil, ten spoj bude mať konečnú Lesopark iba ako priebežnú? Čiže spraví len okruh Koliba - Lesopark - Koliba?
A prečo kvôli tým opravám linka č. 43 a teraz č. X43 vôbec nepremáva cez víkend? Tých zopár spojov cez pracovné dni jazdí kvôli komu? Kvôli turistom zrejme nie. Tak teda kvôli lesníkom, ozdravovni (ak tam ešte nejaká je) či pracovníkom lanovky?
?
tam už nebude problém prejsť cez železnicu vajnory. nemusíš hneď všade meniť trafá a len pridáš jednu koľaj naviac ... a môžeš obsluhovať i regiony, Všetko si to nejak tu iba komplikujú a peniaze len zasa nikde. Ako to bude na Trnavskej Račku a na ostatných križovatkách keď sa nám o pár rokov rozrastie Blava o niekolko Km a obyvateľov máme zasa naviac?. Le mi nepovedz, že zasa blabocam vševedko. Tá koľajova dopravá značné výhody má a nech už si kde kto tu tvrdí čo chce,vratane DPB...Ja preferujem, že je potrebné dať čo najskôr do prevádzky blavacky koľajovy nosný systém ...Aj prikl s napojením od dvojkolajnej trate na obojosmernu jednokolajku od centralneho trhoviska Zimny stadion ST ar., Bajkalska , trnavka napojenie zlate piesky Vajnory zel.st a späť atď.Nemusi to chodiť tak často ale može obslužiť aj okruh Trnavka Letisko zlate piesky letisko ružinov a pod. Ta jednokolajka pre rozbehnutie regio nosného systému
mack