Vie mi, prosím, niekto vysvetliť, _prečo_ nebude X43 zastavovať na Kamzíku? Lebo sa to tak nikdy nerobilo?
Inak, čo bude použiteľné z toho Oerlikonu? Z tých fotiek si vážne neviem predstaviť, čo by sa z neho dalo použiť na opravu nejakého iného kusu.
Re #45807 petert: "Skultúrnite sa so železnicou!" Juj, to by bola famózna reklamná kampaň pre Veľkú Zločineckú. IMHO by tým aj predstihli tú českú poéziu svojho druhu. Neskúšal si sa uplatniť ako kreatívec?
Inak, čo bude použiteľné z toho Oerlikonu? Z tých fotiek si vážne neviem predstaviť, čo by sa z neho dalo použiť na opravu nejakého iného kusu.
Re #45807 petert: "Skultúrnite sa so železnicou!" Juj, to by bola famózna reklamná kampaň pre Veľkú Zločineckú. IMHO by tým aj predstihli tú českú poéziu svojho druhu. Neskúšal si sa uplatniť ako kreatívec?
tam už nebude problém prejsť cez železnicu vajnory. nemusíš hneď všade meniť trafá a len pridáš jednu koľaj naviac ... a môžeš obsluhovať i regiony, Všetko si to nejak tu iba komplikujú a peniaze len zasa nikde. Ako to bude na Trnavskej Račku a na ostatných križovatkách keď sa nám o pár rokov rozrastie Blava o niekolko Km a obyvateľov máme zasa naviac?. Le mi nepovedz, že zasa blabocam vševedko. Tá koľajova dopravá značné výhody má a nech už si kde kto tu tvrdí čo chce,vratane DPB...Ja preferujem, že je potrebné dať čo najskôr do prevádzky blavacky koľajovy nosný systém ...Aj prikl s napojením od dvojkolajnej trate na obojosmernu jednokolajku od centralneho trhoviska Zimny stadion ST ar., Bajkalska , trnavka napojenie zlate piesky Vajnory zel.st a späť atď.Nemusi to chodiť tak často ale može obslužiť aj okruh Trnavka Letisko zlate piesky letisko ružinov a pod. Ta jednokolajka pre rozbehnutie regio nosného systému
petert