Vidím, že nový systém dopravy vymýšľali veľmi rozumní páni, ktorí zrejme do roboty a späť domov cestujú vo vlastných autách a nie v MHD. Mám taký pocit a určite to nebude len pocit, že Bratislava sa o chvíľu bude môcť premenovať na Petržalku.
Veľmi sa nestarám do iných mestských častí, konkrétne mi ide o Vrakuňu, kde (bohužiaľ) bývam a odkiaľ som nútený cestovať do mesta, do školy i práce prostredníctvom MHD. Doteraz, a to mi dá za pravdu myslím každý Vrakunčan, bola situácia s MHD úplne otrasná - cestujeme do centra, vlastne nie do centra, ale na Rajskú ulicu, pomalými stále sa kaziacimi trolejbusmi 30 minút. Jediné "vykúpenie" bol možno spoj 71, ktorý premával síce vo veľmí obmedzenom čase a len cez týždeň, ale bol aspoň čiastočne výhodným spojením s centrom. Preto bol aj vždy plný, čo viem z vlastnej skúsenosti, nakoľko som ho často využíval. Podľa nového ZRUŠENÝ.
Taktiež si neviem dokonale predstaviť novú "modifikovanú" linku 97 - 87. Cez víkend v takom prípade vo Vrakuni nebude premávať ŽIADEN dopravný prostriedok. Jediným riešením je 15-minútová cesta na zastávku.
Jestvuje ďalších x chýb a výčitok, ktoré mám na MHD ohľadne Vrakune, ale akosi ma opäť raz prešla chuť (a zrejme aj tento priestor) na to myslieť.
Vážení páni z Magistrátu BA a DPB, zamyslite sa a skúste sa vcítiť aj do pozície obyvateľov Vrakune a nemyslite len na Petržalčanov. Aj my sa chceme v 21. storočí dostať do centra v rozumnom čase a rozumným spôsobom!
Musel som to napísať, keď už naša "ochotná a o všetko sa zaujímajúca pani starostka" radšej diskutuje o novej zeleni do jej domu.
Veľmi sa nestarám do iných mestských častí, konkrétne mi ide o Vrakuňu, kde (bohužiaľ) bývam a odkiaľ som nútený cestovať do mesta, do školy i práce prostredníctvom MHD. Doteraz, a to mi dá za pravdu myslím každý Vrakunčan, bola situácia s MHD úplne otrasná - cestujeme do centra, vlastne nie do centra, ale na Rajskú ulicu, pomalými stále sa kaziacimi trolejbusmi 30 minút. Jediné "vykúpenie" bol možno spoj 71, ktorý premával síce vo veľmí obmedzenom čase a len cez týždeň, ale bol aspoň čiastočne výhodným spojením s centrom. Preto bol aj vždy plný, čo viem z vlastnej skúsenosti, nakoľko som ho často využíval. Podľa nového ZRUŠENÝ.
Taktiež si neviem dokonale predstaviť novú "modifikovanú" linku 97 - 87. Cez víkend v takom prípade vo Vrakuni nebude premávať ŽIADEN dopravný prostriedok. Jediným riešením je 15-minútová cesta na zastávku.
Jestvuje ďalších x chýb a výčitok, ktoré mám na MHD ohľadne Vrakune, ale akosi ma opäť raz prešla chuť (a zrejme aj tento priestor) na to myslieť.
Vážení páni z Magistrátu BA a DPB, zamyslite sa a skúste sa vcítiť aj do pozície obyvateľov Vrakune a nemyslite len na Petržalčanov. Aj my sa chceme v 21. storočí dostať do centra v rozumnom čase a rozumným spôsobom!
Musel som to napísať, keď už naša "ochotná a o všetko sa zaujímajúca pani starostka" radšej diskutuje o novej zeleni do jej domu.
Martin Fundárek
1. 59-ka ráno stojí na Račku, takže ľudia chodia až tam (okrem tých, čo si uvedomujú, že vďaka zápche medzi Vinohradmi a Gardou zabijú viac času, než štyrmi zastávkami v električke navyše).
2. Tvoj výpočet kapacity vozidiel je nesmierne zaujímavý. Ja stále počítam (v súlade s odporúčaním Koladovho materiálu :-)) 5 osôb na m2, takže súčasná kapacita je zhruba 4625 ľudí (10 x K2 po 150 ľudí na linkách 3 a 17, 10 x súprava po 200 ľudí na 5 a 11 a 7,5 x kĺbový autobus po 150 ľudí na linke 59), nová 4125 (7,5 x K2 po 150 ľudí na linke 3 a 10 x súprava po 200 ľudí na 5 a 17).