OBRATISKO DUDOVA
A prečo budú linky č. 82 a 83 (výraznú časť trasy tak súbežné) končiť práve na Dudovej pri Dostihovej dráhe? Kde sa tam budú točiť? Na niektorom z tých parkovísk?
Istú dobu tam mala konečnú linka č. 185, tá sa tam kde točila? Premávalo tam kedysi niečo aj pred linkou č. 185?
A prečo budú linky č. 82 a 83 (výraznú časť trasy tak súbežné) končiť práve na Dudovej pri Dostihovej dráhe? Kde sa tam budú točiť? Na niektorom z tých parkovísk?
Istú dobu tam mala konečnú linka č. 185, tá sa tam kde točila? Premávalo tam kedysi niečo aj pred linkou č. 185?
Ámos Keynes
Teraz za hodinu
59 (110 osôb) - 825
L3 (220 o.) - 1100
L5 (300 o.) - 1500
L7 (220 o.) - 1100
L11 (300 o.) - 1500
dohromady = 6025
Potom za hodinu
L3 (220 o.) - 1650
L5 (300 o.) - 2250
L17 (300 o.) - 2250
Dohromady - 6150 + šk. spoje L59 cca 200 ľudí.
A nezabúdaj na to, že L59 veľa ľudí využíva na rýchlejší presun ale neskôr znovu prestupujú na električky (pri ŽST Vinohrady) keďže L59 nestojí v centre.