Prajem vsetkym stastny, vesely a uspesny novy rok 2002, vodicom aby nemali ziadne nehody a trable s cestujucimi ani dispecermi, dispecerom, aby nemali trable s vodicmi, cestujucim, aby im spoje chodili nacas ... Dopravnemu Podniku, aby dostal viac penazi na prevadzku a aj udrzbu a vobec vsetkym len to dobre :-))
4400 ma este povodne transparenty, len su zakryte farbou, plechmi a kartonmi. Naposledy som vlani videl cast bocneho transparentu, kde bolo "43 Hlavna stanica CSD"...
Kockac
Trate je, podla mna, tak ci tak nutne rekonstruovat. Kto neveri, nech ide do Brna alebo Prahy pozriet sa, ake kvalitne maju trate tam.
Posledna elektrickova trat v byvalom Ceskoslovensku (okrem BA), ktora je cisto 1000mm, sa nachadza medzi mestami Liberec a Jablonec a postupne sa rekonstruuje (zdvojkolajnenie + prechod na normalny rozchod), v Liberci uz maju 1435 alebo kombinovane a stare Jablonecke trate su zrusene. (Info: Zeleznicny magazin, tusim 11/2000.) Mimochodom, zaujimalo by ma, preco to robia, ked je 1000ka o tolko lepsia? (Myslim to vazne.)
PS1: Travicka na kolajach je fakt velmi esteticka, aspon to, co som videl v Brne niekde 2 zastavky od stanice.
PS2: Pekny Novy rok prajem vsetkym.