Reply on: Sommelier #45173:
Vážený pán kolega, Tebou navrhovaný model je typickým príkladom odtrhnutosti od života a dopravného modelovanie bez ohľadu na realitu.Zavádzanie prestupov v spojitosti s redukciou počtu liniek a skracovaním intervalu na zostávajúcich linkách prináša cestujúcim zlepšenie dopravnej obslužnosti a zvýšenie ponuky na linkách.
Naproti tomu občanovi, pricestovavšiemu z Rohožníka, sa núteným vystúpením v nejakej UR (= Ukrutná Riť) dopravná obslužnosť nijako nezlepší, naopak prestup z pohodlia vykúrenej C954 do luxusného miesta na státie v električke ho iste bude vhodne motivovať k tomu, aby nabudúce naštartoval a vytiahol zo stodoly svoju vytunenú Š120L.
Skutočnou cestou je presne opačné riešenie, integorvané cestovné a prímestské autobusy odľahčujúce nosnému systému.
fobust
Takze ty chces vyhodit ludi s primestskej dopravy na okraji mesta a cpat ich uz do uz aj tak preplnenych spojov MHD? Mas horucku?