Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ahojky, pozerala som si ceny listkov a chcela by som sa spytat, ake je to 1.pasmo a 2.pasmo. Stanica Mlynske Nivy je ktore z nich? Vdaka ?
Reply on: 81-71 #44373:
Áno, je. Mal som sa mnohokrát možnosť o tom presvedčiť. Ale v tomto konkrétnom prípade to možno je len nejaká náhoda. 🙂
Reply on: Andy #44372:
Takže jednoducho povedané, v DPB je organizovaný bordel ?
Reply on: 81-71 #44371:
Posunutie zastávky zvykne nastať buď v situácii, keď vodič napríklad neotvorí dvere na zastávke, to sa však obvykle buď samo napraví podľa ďalších zastávok alebo si to všimne vodič (zvykne mu to tam pípať) a naťuká správnu zastávku, no niekedy to môže byť technická závada pravdepodobne zariadenia, ktoré nepresne meria prejdenú vzdialenosť. Ak sa to v tom vozidle stáva pravidelne, zrejme to bude kvôli tomu. A v DPB to chodí tak, že buď vodič porcuhu neoznámi, lebo sa bojí, aby nemusel mať svoje vozidlo odstavené a niečo by mu v ňom urobili, alebo keď napíše, tak sa na opravy zvyknú v dielňach vykašľať.
Je normalne aby pravidelne nepresne hlasil zastávky trolejbus #6611 ? Je to chyba vodiča pri začínaní trasy alebo služby alebo je to porucha prístroju od BUSE ? ĎAKUJEM
Reply on: fobust #44369:
Ja by som navrhoval skôr trestný čin "sabotáže či znehodnocovania verejnej služby", pod ktorý by sa okrem bratislavského trolejového vedenia dala zahrnúť aj úmyselná neliberalizácia telekomunikačného trhu a podobne...
Reply on: S499.1023 #44368:

Mohli by spisat dodatok k zakonu kde by klasifikovali skutkovu podstatu trestneho cinu umyselneho spomalovania dopravy neudrzbou pripadne pouzitim alebo nevymenenim starych armatur trolejoveho vedenia. A mal by to byt trestny cin, nie iba priestupok.
Reply on: AAA #44366:
Ako technickú pamiatku mohli nechať Kolibu s ešte donadávna originálnym vedením Siemens:-P. Akurát by to malo nevýhodu, že by sa tam nedalo jazdiť:-P.
Ale vážne - nemám nič proti jednej pamiatkovej Kremnici niekde vo vozovni ale brzdiť premávku na výpadovke z Bratislavy Kremnicou je energetický a ekologický zločin.
Reply on: Papyr #44365:
Asi takto: V JI ostali posledné asi dve Kremnice a vedenie sa tam pravidelne obnovuje.
V PO budú musieť tiež otočku Sídlisko 3 rekonštruovať, pretože je pomerne vyťažená a na tom Šidlovci to raz padne dolu celé, tak DPMP ostanú len dve možnosti - buď zruší trombelusy na Dumbravu alebo tie výhybky vymení:-P.

V ML napriek všeobecnej biede DP majú nový 24Tr a ďalší na ceste, mesto zadotovalo rekonštrukciu meniarne a už majú 1 zjazdovú a 1 rozjazdovú rýchloprejazdnú výhybku, takže aj tam sa blýska na lepšie časy.
Mňa by len zaujímalo za koľko vlastne DPB kúpil 2xT6A5 od SKV, neviete niekto?
A čo sa týka Kremníc, možno by ich tam (Patrónka a okolie) mohli nechať dovtedy, pokým to pamiatkári nevyhlásia za technickú pamiatku. Potom by aspoň mali výhovorku, prečo ich nevymenia. ? ?
Reply on: S499.1023 #44364:
To znelo ako "sice neviem, ako to presne bude v ML, PO a JI, ale zato dokonale poznam Bratislavu" 🙂
Reply on: Papyr #44359:
Som si istý, že nevydržia dlhšie nikde z menovaných miest. A som presvedčený aj o tom, že T-bus prevádzka v ML nezanikne.
Reply on: Mike #44357:
Ale nájde. Síce len pár, ale niektorí ľudia skutočne jazdiť vedia.
Reply on: KLF #44331:
Mohol si aspon z tej kacice vystupit, ked si to fotil 😉 A s akou poruchou si ju odstavoval? 🙂
Reply on: Sommelier #44354:
No, to "z Prahy" znamenalo nie od DP Praha ale od Siemens SKV Prahy, "súprava z Prahy" sa skladala z jedného voza s výzbrojou TV20 (morálny predchodca Progressu) a z jedného voza s TV30 (asynchrón), s rôznymi ďalšími úpravami, takže išla najprv do Žumperka na downgrade výzbroje na TV3, kompletnú repasiu a až ju raz DPB aj zaplatí, tak dorazí aj do BA.
http://www.sme.sk/c/2233217/Piaty-most-v-Bratislave-otvoria-v-septembri.html Durkovsky tu spomina ,ze by sa mohol most dofinancovat Bratislavou ,s tym ,ze by stat spolufinancoval Nosny system v BA ?
Reply on: S499.1023 #44350:
Myslis, ze vyhybky Ohio Brass- Elektrovod Kremnica na pravidelne jazdenej otocke Sidlisko III a na pravidelne jazdenej krizovatke Sabinovska/Bajkalska v Presove nevydrzia este dlhsie, ako tie v Bratislave? 🙂 A myslim, ze aj Marianske Lazne a Jihlava by do toho este mali co povedat, aspon teda kym Marianky definitivne nezaniknu 🙂
Reply on: KLF #44343:
Dnes som ho videl aj ja parkovať pred výpravňou v Krasňanoch. To bude nejaká ďalšia mystifikácia...
Ako písala Z, mali by ho vyskúšať na Kalváriu, ale kľudne by mohol robiť aj 58, 57, 28 (v SN)... ?
Reply on: S499.1023 #44352:
No, povedal by som, že u nás sa nenájde jediný vodič, ktorý by tade prešiel bezt použitia brzdového pedálu...
Reply on: Sommelier #44288:
Ale az ked pride z Prasu Srotperk

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.