Uz mam toho dost.Platim si za elektricenku tazke prachy a hla co sa deje v autobusoch.Stale tu su zapachajuci bezdomovci ktori smrdia a siria len choroby.A ja sa pytam?Vsak je na to zakon ze do dopravneho prostriedku smie nastupit iba primerane obleceny a nezapachajuci clovek,tak co do pekla tam robia bezdomovci?Kazdy vodic by ich mal vyprostit z dop.prostriedku,vsak ti vodici vidia kto tam nastupuje,ci uz pri prichode na zastavku alebo v spatnom zrkadle.Robte s tym nieco.Viem ze vsetci ti vrcholní pracovnici z MHD si vozia svoje zadky v milionovych bavorakoch ale obcas by mali skontrolovat situaciu aj v "terene" to je hrozne.A dalsia vec kto je zodpovedný za nakup autobusou znacky SOR,vsak to su "sroty"Cez leto som bol v Dubline a tam maju VOLVA,ktore sa dokazu znizit aby mohli nastupit vozickari,Preco sme nemohli kupit tieto hoci menej autobusou tejto znacky.Týmto ziadam vedenie nech odstúpi alebo s tým nieco robí.ďakujem
Anti-fanúšik MHD Bratislava
☠ ☠ ☠
Anti-fanúšik MHD Bratislava
☠ ☠ ☠
Ámos Keynes
1. Toto nie sú stránky DPB. Toto sú nezavislé stránky. To ako keby si stále dával príspevok na nejakom diskusnom fóre o ekonomike lebo nesúhlasíš ako funguje ekonomika.
2. DPB nevlastní žiaden bavorák a nevlastní ho ani jeden vrcholoví zamestnanec DPB. Dokonca ani primátor Bratislavy sa nevozí v bavoráku. Tiež má tuším SuperB alebo dokonca len Oktaviu.
3. SOR je jeden z najlepších vozov, čo za DPB jazdí. To si ako došiel nato, že ten voz je šrot. To si vojim "odborným okom" na to došiel? Za nákup tohto vozidla zodpovedá príslušné oddelenie v DPB a na magitráte.
4. Na nákup nového vozidla potrebuješ peniaze. Jeden nízkopodlažný autobus stojí priemerne 10miliónov. Čiže musíš predať 625.000 16 korunových lístkov aby si mohol kúpiť jeden. A to nesmieš mať iné náklady ako mzda vodičov, údržba, pohonné látky,...
A týmto prosím správcou imhd.sk aby Petrovi Bakorovi ( peterbakor@yahoo.com ) zakázali prístup na imhd.sk.